ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ

ΑΛΑΚορινθίας: Ανασκόπηση Rally Acropolis 2014

 
Πριν από λίγες ώρες ένα Ράλι Ακρόπολις και  μάλιστα το  60ο  πέρασε στην ιστορία του θεσμού αφήνοντας μια γλυκόπικρη γεύση σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού . Σίγουρα πικρή γεύση γιατί δεν παίζαμε στην Α Εθνική ( WRC ) ,αλλά στην Β Εθνική ( ΕRC ), όμως τα καταφέραμε και παρά την δύσκολη οικονομική κατάσταση της πατρίδας κρατήσαμε ψηλά την σημαία και δεν το βάλαμε κάτω. Ένα μεγάλο μπράβο πρώτα στους Έλληνες αγωνιζόμενους που στήριξαν  τον εθνικό μας αγώνα και φυσικά στο πείσμα του Παύλου Αθανασούλα   και της ομάδας του που πάρα τους  <<πυροβολισμούς>> δεν το έβαλαν κάτω .  
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα και ειδικότερα στις συμμετοχές των αθλητών της Λέσχη μας τα πράγματα την πρώτη μέρα του αγώνα ήταν καταστροφικά , οι απώλειες ξεκίνησαν από την πρώτη κιόλας ειδική .Οι  ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γιώργος – ΔΟΥΡΔΟΥΜΑΣ Παναγιώτης (NISSAN Micra Kit Car) εγκατέλειψαν από μια αστοχία στο σύστημα λίπανσης του κινητήρα  , οι ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος – ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος (MITSUBISHI Lancer EVO VI) μένουν χωρίς φρένα και κάνουν μια μικρή έξοδο που τους θέτει έκτος μάχης . Στην δεύτερη ειδική οι  ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης – ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος (FORD Escort RS2000) κάνουν έξοδο και σημαντική ζημιά στο αυτοκίνητο που στους αναγκάζει να δουλέψουν όλη την υπόλοιπη μέρα για να ετοιμαστούν για το χωμάτινο σκέλος , ενώ οι ΜΠΙΣΤΑΣ Ιωάννης – TΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος ( CITROEN C2) μένουν από ηλεκτρικά. Τέλος στην τέταρτη ειδική εγκαταλείπουν οι ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης – ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης (SUBARU Impreza WRX STi) από σπασμένο ψαλίδι και οι ΚΟΝΤΗΣ Θανάσης –ΤΖΟΓΙΑΣ Γιάννης ( TOYOTA Yaris) από ηλεκτρικά  .
 
 
H Κυριακή και ο χωμάτινος αγώνας ήταν σίγουρα καλύτερος για την αγωνιστική μας ομάδα . Ο κόπος και η ταλαιπωρία της ομάδας του Γιάννη Μποζιoνέλου δικαιώθηκε και oι ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης – ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος (FORD Escort RS2000) τερματίζουν στην 6 θέση της Γενικής Κατάταξης και νικητές στην F2 . Πίσω τους οι ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ Χρήστος – ΔΕΛΩΤΑΣ Θεοδόσης ( ΜΙΤSUBISHI EVO8) που έχασαν μια θέση από κλατάρισμα και από πρόβλημα στο τούρμπο είναι 1οι στην κλάση τους . Πρώτοι στην F3 & 2οι  στην F2 oι ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας – ΑΚΡΑΤΟΣ Βαγγέλης ( PEUGEOT  206 kit car) o Σάββας σχολιάζει με χιούμορ στον τερματισμό«Έχασα τα φρένα σε μια κλειστή στροφή στην 1η ε.δ. του σκέλους και χάσαμε περίπου 7 λεπτά εκεί. Κατά τα άλλα καλά, το αυτοκίνητο ήταν καλό. Αν ήταν και ο οδηγός πιο σοβαρός, θα ήταν όλα καλύτερα.» Καλή επίδοση και εμφάνιση και για τους ΚΟΝΤΗ Θανάση–ΤΖΟΓΙΑ Γιάννη ( TOYOTA Yaris) στον χωμάτινο αγώνα αφού τερματίζουν στην 2η θέση της κλάσης τους. Τέλος την ράμπα του τερματισμού ανεβαίνουν οι ΤΖΙΜΟΥΡΤΑΣ Θανάσης- ΚΟΝΤΟΣ Νίκος (TOYOTA Yaris) & και οι ΓΛΑΝΤΖΗΣ Πέτρος-ΤΣΙΒΟΣ Άρης .
 
 
Και την 2η μέρα η ατυχία χτύπησε την ομάδα του Διονύση Σπανού που εγκατέλειψε με πρό&beta
;λημα στο τούρμπο . Επίσης άτυχοι οι ΓΑΖΕΤΑΣ Μπάμπης- ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος ( ΟPEL Corsa S1600 ) που έχασαν χρόνο από μια μικροέξοδο στην3η ειδική . Την προσπάθεια τους δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν  οι ΤΟΥΣΟΥΛΗΣ-ΜΟΥΚΑΣ(PEUGEOT206)  με ηλεκτρικό πρόβλημα , οι ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ – ΧΑΡΙΤΟΣ ( TOYOTA Starlet)  με μηχανικό πρόβλημα και οι ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ-ΡΑΒΑΝΗΣ (NISSAN Micra) με ηλεκτρικά προβλήματα . 
 
To Δ.Σ της ΑΛΑΚορινθίας ευχαριστεί όλους τους αθλητές της για την συμμετοχή τους στο 60ο ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο