ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ

35o Ράλι Παλάδιο live

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (η σελίδα αυτή ανανεώνεται διαρκώς) !
Ο αγώνας έχει ξεκινήσει, με τα πρώτα πληρώματα να έχουν ήδη πάρει εκκίνηση από τη φιλόξενη Πάχη Μεγάρων, που αποτελεί το Επίκεντρο του αγώνα.
Βρισκόμαστε στο Level Cafe, δίπλα στο χώρο του σέρβις παρκ του αγώνα και θα σας ενημερώνουμε διαρκώς για τα τεκταινόμενα στο 35ο Ράλλυ Παλάδιο.
Το πρώτο αυτοκίνητο του αγώνα, θα ξεκινήσει την 1η Ειδική Διαδρομή (Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος 1) στις 10.51.
 
ΕΔ1 Λουτράκι – Όσιος Πατάπιος  1 (Μήκος 8.20 χιλιόμετρα) 
Εκκίνηση Ε.Δ. 1 – 10:51
Η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη του αγώνα, είναι αυτή των Τάκη Καϊτατζή-Γιάννη Ταχτά, οι οποίοι δεν εγκατέλειψαν στην απλή διαδρομή προς την Ε.Δ.1, αφού κόπηκε το λουρί του εκκεντροφόρου του Ford Escort WRC.
Ο καιρός στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα είναι μουντός, όμως χωρίς βροχή και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Μετά από τη διέλευση των πρώτων 12 αυτοκινήτων, οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης είναι το ταχύτερο πλήρωμα με το Mitsubishi Lancer EVO IX και χρόνο 5:04.98. Ακολουθούν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Γιώργος Χαλκιαδάκης με το Seat Ibiza Kit Car και χρόνο 5.09.57, ενώ την πρώτη τριάδα ως τώρα συμπληρώνουν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής με Subaru impreza N12 και χρόνο 5.11.54.
Ακόμη μια σημαντική εγκατάλειψη στον αγώνα, καθώς οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, ένα από τα ταχύτερα πληρώματα στα δικίνητα αυτοκίνητα, εγκατέλειψαν με πρόβλημα στον κινητήρα του Peugeot 106.
Με 25 πληρώματα να έχουν ολοκληρώσει την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, η πρώτη τριάδα παραμένει αμετάβλητη.
Στην κατηγορία F2, τον ταχύτερο χρόνο έχουν σημειώσει ως τώρα οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με Peugeot 106 Rallye, οι οποίοι είναι κατά 0,8 δλ. ταχύτεροι των Βασίλη Ζάχου-Βαγγέλη Ασπρόμουγγου, με Citroen C2 R2. Τα δυο αυτά πληρώματα βρίσκονται μέχρι στιγμής στην 7η και 8η θέση της γενικής κατάταξης!
Στη μάχη της Ν/2, ταχύτεροι σε αυτή τη διαδρομή είναι οι Σωτήρης Κυριαζής-Σπύρος Χατζηπαναγιώτου, ενώ τους ακολουθούν οι Σωτήρης Μαλακτάρης-Μάριος Τσαούσογλου και Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Κουζιώνης, όλοι τους με Citroen Saxo. Αξίζει να αναφέρουμε πως η διαφορά μεταξύ των πρώτων και των τρίτων είναι 6 δλ.!
Στην Ειδική Διαδρομή βρίσκονται τα Ιστορικά αυτοκίνητα, με τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) να είναι οι ταχύτεροι ως τώρα!
Η Ειδική Διαδρομή ολοκληρώθηκε. Το επόμενο πέρασμα ξεκινά στις 14.13!
 
ΕΔ2 Πίσια – Σχίνος 1 (Μήκος 10.40 χιλιόμετρα)
Εκκίνηση Ε.Δ. 2 – 11:19
Σε λίγο οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με το Νο.1 στις πόρτες του Mitsubishi Lancer EVO X, θα ξεκινήσουν τη 2η Ε.Δ. του αγώνα!
Τα δυο πρώτα πληρώματα τερμάτισαν ήδη την Ειδική Διαδρομή.
Ένα κλατάρισμα κόστισε σε χρόνο για τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή, οι οποίοι σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές σταμάτησαν για να αλλάξουν ελαστικό μέσα στην Ειδική Διαδρομή.
Μετά από τα πρώτα 16 αυτοκίνητα που έχουν τερματίσει την Ειδική Διαδρομή, οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης είναι ξανά ταχύτεροι, έχοντας δημιουργήσει διαφορά 19,42 δλ. από τους δεύτερους, Μιχάλη και Παναγιώτη Ευθυμίου.  Τον τρίτο χρόνο στην Ειδική Διαδρομή έχουν σημειώσει οι Αντώνης Σταφυλοπάτης-Θανάσης Τσιούκας με Opel Astra GTC.
Εκτός αγώνα βρίσκονται οι Χρήστος Παπαδόπουλος-Δημήτρης Γκίνης, λόγω εξόδου με το Renault Clio Williams. Το πλήρωμα είναι καλά!
Πρώτος χρόνος στην F2 και τρίτος χρόνος γενικής για τους Βασίλη Ζάχο-Βαγγέλη Ασπρόμουγγο (Citroen C2 R2 Max), οι οποίοι μετά από 18 διελεύσεις στην ΕΔ2, βρίσκονται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης!
Η μάχη της Ν/2 είχε τις πρώτες της απώλειες, καθώς οι Γιάννης Σύλλας-Ανδρέας Βίγκος είχαν έξοδο με το Citroen Saxo, χωρίς περαιτέρω συνέπειες για το πλήρωμα.
Εξαιρετικές επιδόσεις για τους πρωταγωνιστές της Ν/2 στην ΕΔ2, με τους Νίκο Ζακχαίο-Χρήστο Κουζιώνη να σημειώνουν μετά από 37 διελεύσεις, τον 6ο χρόνο γενικής και να περνούν στην κορυφή της κατάταξης της κλάσης, 3,8 δλ. εμπρός από τους Σωτήρη Κυριαζή-Σπύρο Χατζηπαναγιώτου, αμφότεροι με Citroen Saxo VTS.
Ταχύτεροι στα Ιστορικά αυτοκίνητα, συνεχίζουν να είναι οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR)!
 
ΕΔ3  –  Άγιος Ιωάννης 1 (Μήκος 8.15 χιλιόμετρα)
Εκκίνηση Ε.Δ. 3 – 11:54
Απομένουν 5 λεπτά για την εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου στην ΕΔ3!
Η ενημέρωση για την ΕΔ3 ξεκινά με μια εγκατάλειψη, καθώς οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος τέθηκαν εκτός από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer EVO X, στην εκκίνηση της Ειδικής Διαδρομής!
Τα πρώτα τρία πληρώματα ολοκλήρωσαν την ΕΔ3, με τους Μιχάλη και Παναγιώτη Ευθυμίου να είναι μέχρι στιγμής οι ταχύτεροι, αλλά τους Νίκο Ζάχο-Ηλία Παναγιωτούνη να διατηρούν ένα προβάδισμα 14,49 δλ. μετά το πέρας του πρώτου Loop του αγώνα!
 
ΕΔ4 Λουτράκι – Όσιος Πατάπιος 2 (Μήκος 8.20) 
Εκκίνηση Ε.Δ. 4 – 14:10
Σε 10 λεπτά, το πρώτο πλήρωμα αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή!
Τα πρώτα 12 πληρώματα έχουν τερματίσει την ΕΔ4. Οι Μιχάλης και Παναγιώτης Ευθυμίου είναι ταχύτεροι ως τώρα, με  μικρή διαφορά από τους Νίκο Ζάχο-Ηλία Παναγιωτούνη και Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή, οι οποίοι συνεχίζουν τον αγώνα μετά την πρωινή ατυχία με το κλατάρισμα και τα προβλήματα στα υδραυλικά του Subaru Impreza.
Στην γενική κατάταξη, οι Ζάχος-Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO IX) προηγούνται με διαφορά 13,2 δλ. από τους Μιχάλη και Παναγιώτη Ευθυμίου (Ford Escort WRC).
Μετά την ΕΔ4, εγκατέλειψαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος, με πρόβλημα στην τουρμπίνα του Subaru Impreza N12.
Ακόμη, στην ίδια Ειδική Διαδρομή τέθηκαν εκτός οι Χρίστος και Δημοσθένης Παραβάντης, λόγω προβλήματος με το ημιαξόνιο του Peugeot 106 Rallye της Α/6.
Εγκατάλειψη και για τους Γιάννη Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη, με πρόβλημα στο διαφορικό του πισωκίνητου Ford Escort της ΕΕ/11.

Ζωντανά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο www.omae-epa-live.gr .
ΠΗΓΗ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 35ου Ράλι Παλλάδιο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο