Το πρώτο σκέλος του 35ου Ράλλυ Παλάδιο, που διοργανώνεται από τη Start Line με επίκεντρο την Πάχη Μεγάρων ολοκληρώθηκε, με τους Νίκο Ζάχο-Ηλία Παναγιωτούνη να προηγούνται στη γενική κατάταξη, έχοντας σημειώσει 2 ταχύτερους χρόνους, σε 3 Ειδικές Διαδρομές που έχουν διεξαχθεί ως τώρα.
Ο παράξενος καιρός αποτελεί τον ρυθμιστή του αγώνα ως τώρα, καθώς η επιλογή ελαστικών έχει αποδειχθεί σπαζοκεφαλιά για πληρώματα και μηχανικούς. Ο λόγος είναι πως το οδόστρωμα των 3 Ειδικών Διαδρομών του αγώνα (Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος, Πίσια-Σχίνος, Νέος Άγιος Ιωάννης) παρουσιάζει διαρκείς μεταβολές σε επίπεδο πρόσφυσης, αφού η μεν πρώτη διαδρομή είναι στεγνή, όμως οι υπόλοιπες έχουν τόσο στεγνά όσο και βρεγμένα κομμάτια, που δυσκολεύει τις προσπάθειες των πληρωμάτων.
Μετά το πρώτο Loop των Ειδικών Διαδρομών λοιπόν, οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO IX) βρίσκονται επικεφαλής, έχοντας ένα προβάδισμα 14,49 δλ. από τους Μιχάλη και Παναγιώτη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) που τους ακολουθούν. Το πλήρωμα του Mitsubishi, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις δυο εναρκτήριες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, ενώ το πλήρωμα του Ford ήταν ταχύτερο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του σκέλους. Την πρώτη τριάδα, συμπληρώνουν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Γιώργος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car), παρά το γεγονός ότι η επιλογή ελαστικών που έκαναν δεν ήταν η ιδανική, αφού στο πρώτο σκέλος χρησιμοποίησαν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα.
Στην κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων, προηγούνται οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2 Max), που βρίσκονται μάλιστα στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, πολύ κοντά στην 3η θέση, έχοντας σημειώσει πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους σε επίπεδο γενικής. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας (Ford Escort WRC) και Αντώνης Σταφυλοπάτης-Θανάσης Τσιούκας (Opel Astra GTC). Μάχη όμως έχουμε και στην άκρως ανταγωνιστική Ν/2, κάτι που μεταφράζεται και στα αποτελέσματα, αφού οι Σωτήρης Κυριαζής-Σπύρος Χατζηπαναγιώτου και Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Κουζιώνης, αμφότεροι με Citroen Saxo, συμπληρώνουν την τριάδα της F2 και βρίσκονται στην 7η και 8η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας σημειώσει χρόνους μέχρι και εντός εξάδας σε επίπεδο γενικής κατάταξης. Οι τρίτοι της παρέας, Σωτήρης Μαλακτάρης-Μάριος Τσαούσογλου με ακόμη ένα Citroen Saxo, έμειναν πιο πίσω λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών.
Όμως ο αγώνας είχε και σημαντικές εγκαταλείψεις. Πριν καν ξεκινήσουν την πρώτη Ειδική Διαδρομή, εγκατέλειψαν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Γιάννης Ταχτάς, όταν κόπηκε στην απλή διαδρομή το λουρί του εκκεντροφόρου του Ford Escort WRC, με αποτέλεσμα ένα εκ των φαβορί για τη νίκη, να τεθεί πρόωρα εκτός αγώνα. Ακόμη, από πρόβλημα στον κινητήρα εγκατέλειψαν στην ΕΔ1 οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος (Peugeot 106), ενώ ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στην εκκίνηση της ΕΔ3, έθεσε εκτός αγώνα τους Κυπελλούχους Ασφάλτου, Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο (Mitsubishi Lancer EVO X). Από τους κορυφαίους συνδυασμούς, άτυχοι στάθηκαν και οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής (Subaru Impreza N12), που ενώ ξεκίνησαν σημειώνοντας τον 3ο χρόνο γενικής στην ΕΔ1, είχαν κλατάρισμα που τους ανάγκασε να προβούν σε αλλαγή ελαστικών εντός της ΕΔ2 χάνοντας σχεδόν 4 λεπτά. Το κερασάκι στην τούρτα, ήταν ένα τετ-α-κε στην ΕΔ3, τη στιγμή που αντιμετώπισαν και πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου τους.
ΠΗΓΗ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 35ου Ράλι Παλάδιου
Δηλώσεις οδηγών
Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO IX) – 1οι γενικής
“Δεν έχω λάβει μέρος σε αγώνα για 2 χρόνια, οπότε τηρουμένων των αναλογιών είμαστε ευχαριστημένοι. Οι ΕΔ1 ήταν στεγνή, ενώ η ΕΔ2 και η ΕΔ3 ήταν βρεγμένες, οπότε ειδικά στην ΕΔ3 κινηθήκαμε πολύ προσεκτικά. Στο επόμενο σκέλος, θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τους χρόνους μας, ειδικά στις πρώτες δυο Ειδικές Διαδρομές. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό”.
Μιχάλης Ευθυμίου-Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) – 2οι γενικής
“Είναι ένα νέο ράλλυ, οπότε εμείς κινούμαστε λίγο φυλαγμένα σε ορισμένα σημεία, αφού ειδικά στη 2η και την 3η Ειδική Διαδρομή, οι υγρασίες είναι πολλές και επικίνδυνες. Σε κάποια σημεία χρειάζεται ρίσκο, αλλά εμείς είμαστε πολύ προσεκτικοί”.
Γιώργος Αναπολιωτάκης-Γιώργος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car) – 3οι γενικής
“Κάναμε λανθασμένη επιλογή ελαστικών , καθώς επιλέξαμε ελαστικά για στεγνό, κάτι που δε μας δικαίωσε. Η 2η και 3η Ειδική Διαδρομή του σκέλους ευνοούν τα τετρακίνητα αυτοκίνητα, όμως εμείς κάνουμε την προσπάθειά μας και είμαστε ευχαριστημένοι”.
Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2 Max) – 4οι γενικής, 1οι F2
“Ο αγώνας είναι δύσκολος, καθώς οι Ειδικές Διαδρομές είναι στεγνές σε ορισμένα σημεία και βρεγμένες σε άλλα, με αποτέλεσμα το λάθος να είναι εύκολο. Γενικά ο δρόμος γλιστράει πολύ, θα θέλαμε ο αγώνας να είναι τελείως στεγνός, ωστόσο όλα πηγαίνουν καλά για εμάς και είμαστε ευχαριστημένοι”.