Η φετινή συμμετοχή των δικών μας Δημήτρη Ραζή – Πάνου Μωραίτη στο 14ο Ιστορικό Ραλλυ Ακροπολις όπως την περιγράφει ο Δημήτρης στην προσωπική του σελίδα στο Facebook .
1η ΜΕΡΑ
Εκκίνηση – κατακλυσμός με θαμπωμένο παρμπρίζ, στο μποτιλιάρισμα στο ποτάμι κάποιος καλός άγνωστος άνθρωπος μας άνοιγε τον δρόμο – τον ευχαριστούμε! Ριτσώνα στεγνή πετάγαμε (οι συμβουλές των Micraίων της τάξης του 2006 δεν ξεχνιούνται George Basdelis !) αλλά ψήσαμε τα φρένα και με το ζόρι σταματήσαμε στο κοντρόλ…(οι αστυνομικοί στο κοντρόλ μας φώναζαν πανικόβλητοι φωτιά- καίγεστε!). Αγ. Μερκούριος για κλάματα, τρόμαξα με το καλημέρα από την γλίστρα και δεν ξανασυγκεντρώθηκα ποτέ – φάγαμε πολύ ξύλο λέμε! Πεντέλη παρ’ όλες τις αντίθετες αρχικά εκτιμήσεις μας, μας άρεσε και κάναμε επίσης πολύ καλό χρόνο (είδαμε και τον Χριστό φαντάρο λίγο πριν το τέλος στην αριστερή!). Χρονάρα ο George Mourtzoukos στον Μερκούρη, στεναχωρηθήκαμε πολύ για την ατυχία τουJühøu Kükkurùkkøu – ευτυχώς που είναι και οι δύο καλά. Εξαιρετικοί χρόνοι και από Panagiotis Paradeisis και Γιαννης Τσαλαματας. Είδαμε πολλούς φίλους, περάσαμε ωραία. Μια ρύθμιση στον συμπλέκτη της Datsunας και έτοιμοι για αύριο (ελπίζουμε χωρίς υγρασίες και βροχές!)
2η ΜΕΡΑ
1.Μελετάκι όλα μια χαρά, μείναμε (αναμενόμενα) από φρένα στα τελευταία πατημένα με το ζόρι σταματήσαμε στο κοντρόλ.
2.Μέγαρα τα φρένα πλέον είναι..ανυπόφορα, τα κατηφόρια αμείλικτα, το ίδιο και τα χρονόμετρα.
3.Σχίνος Κολλάει η 3η ταχύτητα στο κιβώτιο, την ξεμπλοκάρουμε και συνεχίζουμε με άγχος πλέον διότι η μόνη μας ελπίδα για φρενάρισμα από τα πολλά εναπόκειται στο κιβώτιο – και αν κολλήσει πάλι η 3η την κρίσιμη στιγμή? Στην έξοδο του Σχίνου παραδίδει το πνεύμα και η μίζα (ευτυχώς σε κατηφόρα).
4.Παιδική Χαρά – Κόρινθος: στην ημίωρη και πλέον αναμονή για την εκκίνηση το αναμμένο μοτέρ λόγω έλλειψης μίζας φλερτάρει με τα κόκκινα και μπουκώνει στην συνέχεια.
Πριν το Αγ. Γιάννη άμεση επέμβαση από τον εκπλητκικό Vasilis Rouvas των παντα έτοιμων να βοηθήσουν Basdelis Nissan Suzuki και George Basdelisδιορθώνει το θέμα της μίζας.
5. Αγ. Γιάννης Μπαίνουμε κεφάτοι γιατί μας αρέσει η Ειδική και έχουμε ξεχάσει το θέμα του κιβωτίου. Μετά τα πρώτα 300 μέτρα μας θυμάται εκείνο και το κιβώτιο ταχυτήτων παραδίδει το πνεύμα βγάζοντας ανατριχιαστικούς ήχους σε 2η και 3η – τα συγχρονιζέ απεδήμησαν εις τόπο χλοερό. Απόφαση για εγκατάλειψη χωρίς φρένα και με μόνο 1η 4η και 5η δεν βγαίνουν με τίποτα Πίσσια και Αλεποχώρι.
Οι από Μηχανής Θεοί: Basdelis Nissan Suzuki George Basdelis και οι άνθρωποι τους….
Μετά την απόφαση για εγκατάλειψη, τηλέφωνο απελπισίας σε Γιώργο και Ανδρέα. Η απάντηση άμεση και χωρίς ίχνος σκέψης και απο τους δύο: Αύριο τρέχεις, έλα εδώ διάλεξε κιβώτιο (!) στο βάζουμε και φεύγεις! Το είπαν και το έκαναν σε χρόνο μηδέν με τον τρόπο που μόνο αυτοί ξέρουν. Ότι και να πω είναι λίγο… Ελπίζω αύριο να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα για εκείνους και μόνο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΟΙ.
3η ΜΕΡΑ Χώμα
Δύσκολη ημέρα και η σημερινή αλλά με ευχάριστη κατάληξη!
Η μετατροπή της Datsunας σε χωμάτινη ολοκληρώθηκε χθες ταχύτατα χάρη στα πολυπληθή service μας (Γιαννης Γιαννοπουλος alone) με την τοποθέτηση 4 χωμάτινων ελαστικών. Πλέον μετά την χθεσινή εγκατάλειψη συμμετέχουμε μόνο στην Ελληνική κατάταξη του χωμάτινου σκέλους.
Πρωί πρωί και ο συνοδηγός Panos Moraitis, τρώει κλήση με το service car Νote έξω απο το ΟΑΚΑ για υπερβολική ταχύτητα (60-70!).
1. Κινέττα μέτρια απόδοση καθώς το ένα πίσω αμορτισέρ έχει τελειώσει ήδη απο χθές και στα γρήγορα κομμάτια αγχωθήκαμε με την ουρά να χοροπηδάει ανεξέλεγκτα. Το άγχος μας έφυγε στην συνέχεια αφού άλλο αμορτισέρ δεν υπάρχει διαθέσιμο emoticon smile
Ένας γρήγορος έλεγχος δείχνει οτι οι βίδες που δένουν το σαζμάν με τον κινητήρα πήγαν να πάρουν κάπου τον αέρα τους και το σαζμάν κρέμεται σχεδόν στον αέρα και μπαινοβγαίνει(!). Ο χρόνος για το καταστροφικό Κεφαλάρι ελάχιστος και εμείς ψάχνουμε για συνεργείο στην Νεμέα. Τελικά το βρίσκουμε και οι άνθρωποι σε χρόνο 0 μας ξαναβιδώνουν το σαζμάν. Η απλή μέχρι το Κεφαλάρι μετατρέπεται αυτομάτως σε Ειδική και οριακότατα μπαίνουμε στο Κεφαλάρι ακαπέλωτοι.
3. Πεδίο Δοκιμών Αρμάτων (aka Κεφαλάρι). Ότι και να πεί κανείς για την Ειδική αυτή είναι λίγο. Ακόμα και το πρώτο κομμάτι που δεν μας είχε φανεί δύσκολο βασάνισε αφάνταστα το αυτοκίνητο. Δεν μπορώ να πιστέψω οτι μπορεί να λέγεται Ειδική Διαδρόμή μονοπάτι που σε μερικά σημεία του πηγαίναμε απλώς με 30 αποφεύγοντας φυτευτές αγκωνάρια κλπ κλπ. Αφού η άθραυστη Datsunα δεν έσπασε εκεί μέσα δεν θα σπάσει ποτέ. Μια 7η θέση δείχνει οτι οι υπόλοιποι την “πουλήσαν” περισσότερο.
4 Λουτράκι. Πετάδην η Datsunα – δεν νομίζω οτι οι…τρείς μας (πλήρωμα και αυτοκίνητο) μπορούσαμε να πάμε πολύ ταχύτερα, προσπαθήσαμε να δώσουμε και λίγο θέαμα στους ελάχιστους θεατές που μας έκαναν την τιμή να κάτσουν να μας δουν. 7η θέση και εδώ.
Τελικά αποτελέσματα (ελληνικού αγώνα πάντα): 6οι Γενικής, 1οι Κατηγορίας 2 και 3οι κλάσης! Μια χαρά!
Ευχαριστούμε τον Αλεκος Μαυρακης για την πολύτιμη βοήθεια του και τα χιλιόμετρα που έβαλε στην πλάτη για να μας βοηθήσει και όλους τους φίλους που βοήθησαν ή απλώς μας είπαν μια καλή κουβέντα!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Panos Moraitis!