ΚΥΠΕΛΟ ΧΩΜΑΤΟΣ

1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ: H νίκη στον Λεωνίδα

Από έντονο ενδιαφέρον και ωραίες μάχες σημαδεύτηκε ο τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Χώματος, το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, που συγκέντρωσε 30 συμμετοχές. Ο καιρός ήταν ιδανικός, ενώ η ανάποδη φορά της ειδικής Κινέττας-Λουτρακίου, άρεσε στα περισσότερα πληρώματα, γεγονός που δικαιολογεί το ότι αρκετοί οδηγοί ξαναβρέθηκαν στο μπάκετ μετά από πολύ καιρό.
Εντυπωσιακή επιστροφή στο χώρο των ράλλυ μετά από 7 χρόνια, έκανε ο Λεωνίδας Κύρκος, κερδίζοντας την 1η έκδοση του χωμάτινου σπριντ. Ο «Λέας» απέδειξε πως η τέχνη δεν ξεχνιέται και με το “καλημέρα” ήταν ταχύτερος στην μήκους 18.93 χιλιομέτρων ειδική. Βέβαια, ο 5 φορές πρωταθλητής Ελλάδος, καρδιοχτύπησε στο β’ σκέλος, καθώς στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής το Mitsubishi Lancer Evo IX ξεκίνησε να ρετάρει. Τέλος καλό, όλα καλά, όμως, για τον Κύρκο, που είχε την πολύτιμη καθοδήγηση του πρωταθλητή Ελλάδος, Γιώργου Πολυζώη από το δεξί μπάκετ. Πίσω τους τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου, που σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο, εάν στο α’ σκέλος δεν είχαν εγκλωβιστεί στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα, οι οποίοι σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2013, απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι είναι ταχύτατοι, εντυπωσιάζοντας μάλιστα με το χρόνο τους στο β’ πέρασμα. Δικαίως, στο τέλος του αγώνα, οι αντίπαλοί τους έσπευσαν να τους συγχαρούν για την επίδοσή τους. Έκπληξη μπορεί να χαρακτηριστεί η τρίτη θέση των Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη με Lancer ένατης γενιάς. Ο οδηγός από την Κρήτη οδήγησε για πρώτη φορά τετρακίνητο στο χώμα και …«έβγαλε μάτια» με την απόδοσή του. Πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο α’ πέρασμα, ενώ στο β’ σκέλος έκοψε ρυθμό, στοχεύοντας στον τερματισμό.
klouvatos
Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι δικοί μας , Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση στο φετινό Κύπελλο Χώματος και οι Πάνος Κωνσταντάκος-Ιωάννης Ραβάνης με ίδιο αυτοκίνητο που είχαν τετ-α-κε στο πρώτο χιλιόμετρο του αγώνα.

palaiologoy
Παλαιολόγου-Σελλής

Στην F2, νικητές αναδείχθηκαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος με Ford Escort MKII, επικρατώντας με διαφορά μικρότερη των 2 δευτ.
bozionelos
Οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης πάλεψαν με το Ford Escort MKII ωστόσο, έχασαν στη μάχη που είχαν με τους εν τέλει θριαμβευτές της δικίνητης κατηγορίας. Μάλιστα, ο οδηγός από τη Λαμία έχασε πολύτιμο χρόνο στην πρώτη ειδική, καθώς «έπεσε» στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου. Με τη δεύτερη θέση, ο Μποζιονέλος, εκτός από τη νίκη, έχασε παράλληλα και τον τίτλο στην F2. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent. Παρ’ ότι τερμάτισε στην τέταρτη θέση στην F2, ο Σπύρος Δεδεγκίκας στέφθηκε Κυπελλούχος στην κατηγορία, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά για φέτος. Στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 1800 στο Λουτράκι, βρέθηκε η Ελένη Βλαχαντώνη.
Αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς. Οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν πρόβλημα με το κολάρο του τούρμπο, χάνοντας αρκετά λεπτά στην πρώτη ειδική, ενώ δύο κλαταρίσματα στο ίδιο σκέλος ταλαιπώρησαν τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο που ολοκλήρωσαν χαμηλά στην κατάταξη με το Subaru Impreza Spec-C.
spanos
Άτυχοι ήταν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι στις αρχές του πρώτου σκέλους είχαν κλαταρισμένο ελαστικό, χάνοντας αρκετά λεπτά μέχρι να το αλλάξουν. Στη συνέχεια, το πλήρωμα επέλεξε να μη συνεχίσει την προσπάθειά του αν και έφτασε έως τον τερματισμό της ειδικής. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος (Ford Escort MKII) από σπασμένο ημιαξόνιο κι ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της F2. Άδοξο τέλος και για τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μοσχόπουλο, που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του MG ZR 105, μόλις 500 μέτρα πριν τον τερματισμό της πρώτης ειδικής.
heki
Χεκιμιαν – Κακαλής

 
lampis
Κουρτέσης-Μούκας

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Λ. Κύρκος: Η αποχή έπαιξε σημαντικό ρόλο. Θα μπορούσαμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Σίγουρα τα ράλλυ είναι κάτι το διαφορετικό σε σχέση με τις αναβάσεις που κάνω τα τελευταία χρόνια. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα.
Κ. Χαλιβελάκης: Πήγαμε πολύ καλά στο β΄ σκέλος και είμαστε χαρούμενοι. Μας έμεινε η πικρία, βέβαια, καθώς στο πρώτο πέρασμα εγκλωβιστήκαμε για 15 χιλιόμετρα περίπου στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα.
Λ. Αλυγιζάκης: Στο δεύτερο σκέλος ήμασταν μουδιασμένοι, καθώς κινηθήκαμε με σκοπό τον τερματισμό. Ήταν ένας όμορφος αγώνας και ευελπιστούμε να μας δοθούν περισσότερες ευκαιρίες στο χώμα τη νέα χρονιά.
Κ. Αντωνίου: Στην πρώτη ειδική παγιδευτήκαμε στη σκόνη των προπορευόμενων και χάσαμε χρόνο. Παρ’ ότι είχαμε μεταχειρισμένα ελαστικά, κινηθήκαμε σβέλτα στο δεύτερο σκέλος και κερδίσαμε!
Νικητές επιμέρους κλάσεων:
Ν4: Λεωνίδας Κύρκος / Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX
A8: Χρήστος Παλαιολόγος / Δημήτρης Σελλής – Mitsubishi Lancer Evo VIII (Δεν προσμέτρησε)
Α6: Γιάννης Γιώτης / Γιώργος Βότσης –Hyundai Accent
Α5: Ίαν Παπανικολάου / Στέλιος Αράπης – Toyota Yaris
EEE9: Μιχάλης Νομικός / Γιώργος Κουρής – Toyota Starlet KP60 (Δεν προσμέτρησε)
ΕΕ10: Θοδωρής Βούλγαρης / Γιώργος Μανδάνης – Toyota Starlet
ΕΕ11: Κωνσταντίνος Αντωνίου / Θοδωρής Μούγιος – Ford Escort RS 2000 MKII
ΠΗΓΗ Δ.Τ ΑΣΜΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ photorallypress
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο