ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ

26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ: Αποτελέσματα

Η αυλαία των ασφάλτινων αγώνων ράλλυ για το 2016 άνοιξε το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016 στον Δήμο Μαραθώνα Αττικής, όπου πραγματοποιήθηκε το “26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ”, που ολοκληρώθηκε επιτυχώς με νικητές τους Ανδρέα Ντόφη-Μάριο Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII).
Το 26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου” (Α.Λ.Α.) και αποτέλεσε τον εναρκτήριο αγώνα του νεοσύστατου Κυπέλλου Ασφάλτου, που έχει πια χωριστεί σε επιμέρους Περιφερειακά Κύπελλα. Συγκεκριμένα, το 26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ ήταν ο 1ος Γύρος του Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδος και είχε ως επίκεντρο τον Δήμο Μαραθώνα Αττικής. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση και προσωπικά ο Δήμαρχος Μαραθώνα κ. Ηλίας Ψινάκης αγκάλιασαν τον αγώνα, κάτι που φάνηκε τόσο από τη διοργάνωση της πανηγυρικής Εκκίνησης, το βράδυ της Παρασκευής 26 Φεβρουαρίου στον χώρο Εκκίνησης του κλασικού Μαραθώνιου, όσο και από το γεγονός ότι ο κύριος Ψινάκης ήταν παρών τόσο στην εκκίνηση όσο και στον τερματισμό, για να επιβραβεύσει προσωπικά τα πληρώματα.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, τα 44 πληρώματα αγωνίστηκαν στην τεχνική,  ποικιλόμορφη και εντέλει θεαματική ειδική διαδρομή “Γραμματικό”, που είχε μήκος 12,4 χιλιομέτρων και διεξήχθη 3 φορές. Ο καλός καιρός βοήθησε τους θεατές ώστε να βρεθούν στη διαδρομή αλλά και τους αγωνιζόμενους, ώστε να ξεκινήσουν όσο το δυνατόν πιο θεαματικά τη φετινή αγωνιστική χρονιά. Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να αναφέρουμε, είναι πως από τη φετινή χρονιά, οι κλάσεις έχουν μετονομαστεί και ορίζονται με βάση τον κυβισμό των αυτοκινήτων όπως και παλαιότερα, όμως έχουν υπάρξει και ορισμένες συμπτύξεις σε σύγκριση με όσα είχαμε συνηθίσει.
Για ευκολία στην ανάγνωση και κατανόηση των αποτελεσμάτων, δίπλα στα αυτοκίνητα που θα αναφερθούν παρακάτω, θα σημειώνεται τόσο η κλάση που ανήκουν με βάση τα νέα δεδομένα, όσο και η κλάση που ανήκαν μέχρι την περσινή χρονιά. Νικητές στο 26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ, αναδείχθηκαν οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) οι οποίοι ξεκίνησαν συντηρητικά στο πρώτο πέρασμα, όμως στη συνέχεια ανέβασαν το ρυθμό τους και έφτασαν σε μια άνετη επικράτηση, σημειώνοντας δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης (Opel Astra, C3-E11), με τον νεαρό οδηγό να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του, αφού κέρδισε με άνεση την κατηγορία F2 και την κλάση C3 τη στιγμή που στο πρώτο πέρασμα, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο γενικής. Στο βάθρο, ανέβηκαν επίσης οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo, C6-N2), οι οποίοι παράλληλα επικράτησαν σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κλάσεις των ασφάλτινων ράλλυ και βρέθηκαν στη δεύτερη θέση της F2. Η επίδοσή τους έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία από το γεγονός ότι με τους χρόνους που σημείωσαν στα τρία περάσματα, πλασαρίστηκαν πιο ψηλά από πιο δυνατούς συνδυασμούς.
Στην 4η θέση της κατάταξης τερμάτισαν οι Γιάννης Ποτουρίδης-Νίκος Ντούρας (Subaru Impreza STI, C2-N4), ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι “Φίλων”-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206 XS, C5-A6) που επικράτησαν στην C5, όντες παράλληλα 3οι στην F2 και Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo, C6-N2).  Σημειώνουμε, πως εξαιρετικούς χρόνους πέτυχαν στο δεύτερο και στο τρίτο πέρασμα οι Διονύσης Τροβάς-Νίκος Μπάμπαλης (BMW M3, C2-E12Δ), οι οποίοι όμως έχασαν χρόνο στην αρχή του αγώνα, μετά από μικρή έξοδο που τους καθυστέρησε. Ακόμη, χρόνο λόγω κλαταρισμάτων στο δεύτερο και τρίτο πέρασμα αντίστοιχα,  έχασαν οι “Αμερικάνος”-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και Γιάννης Νομικός-Μιχάλης Πατρικούσης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000).
Στο 26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ συμμετείχαν και Ιστορικά αυτοκίνητα, που έδωσαν το δικό τους χρώμα στο γεγονός. Ταχύτεροι με διαφορά, ήταν οι θεαματικοί Γιάννης Τσαλαματάς-Γιώργος Πρίντεζης (Ford Escort, 3D3-2000)οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν χρόνους που βρίσκονταν εντός της πρώτης δεκάδας της γενικής κατάταξης του αγώνα. Την τριάδα των Ιστορικών, συμπλήρωσαν οι Χάρης Μανουσαρίδης-Θόδωρος Κούλης (Ford Escort MK2, 3D3-2000) και Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Corolla, 4E2-1600).
Ο 1ος γύρος του Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδος ολοκληρώθηκε με επιτυχία και άπαντες μπαίνουν σε αγωνιστικούς ρυθμούς, ενόψει μιας χρονιάς που αναμένεται, για πολλούς λόγους, με ξεχωριστό ενδιαφέρον. Επόμενος γύρος του Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδος, είναι το Ράλλυ Σπριντ Μπράλου στις 9-10 Απριλίου 2016.
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο