To Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 πέρασε στην… ιστορία, με τον αγώνα να ολοκληρώνεται ιδανικά στο φιλόξενο Ναύπλιο, με τον Τερματισμό σε μια από τις πιο ιστορικές πόλεις της Ελλάδας.
Η 3η και τελευταία ημέρα του αγώνα, ήταν σαφώς πιο μικρή από τον μαραθώνιο των 16 ωρών και 10 Ε.Δ.του Σαββάτου, αφού αποτελούνταν από 4 ασφάλτινες Ε.Δ., συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων. Με τις διαφορές να είναι αρκετά μεγάλες από τις δύο προηγούμενες ημέρες, τα πληρώματα απέφυγαν τα ρίσκα και ακολούθησαν ρυθμό με απώτερο σκοπό τον τερματισμό δίχως απρόοπτα, κάτι που επαληθεύτηκε από το γεγονός πως δεν υπήρξαν ιδιαίτερα απρόοπτα.
Οι «Pedro»-EmanueleBaldaccini (LanciaDeltaIntegrale 16V, 1990) διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών και επέστρεψαν νικητές στο Ναύπλιο, μετά από έναν αγώνα 19 Ε.Δ., με μήκος 254,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων, κερδίζοντας ταυτόχρονα τους βαθμούς της νίκης στην Κατηγορία 4. Αυτή ήταν η 3η νίκη για τον «Pedro», τη στιγμή που ο Emanuele Baldacciniείναι ο πολυνίκης, έχοντας στεφθεί 5 φορές νικητής στη χώρα μας.
Στη 2ηθέση της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (FordEscortRS 2000, 1973), που ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο έναν μεγάλο και δύσκολο αγώνα, αφού απέφυγαν τα προβλήματα και έδειξαν διάρκεια στην απόδοσή τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Κατηγορία 2.
Οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (ToyotaCorollaAE86, 1984), οι οποίοι αν και αντιμετώπισαν προβλήματα μικρότερης ή μεγαλύτερης έκτασης κατά τη διάρκεια του αγώνα, εντέλει ανταμοίφθηκαν από ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι ο τερματισμός στην τριάδα ενός αγώνα με την αίγλη του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος. Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι GeorgReitsperger-Βασίλης Χαρίτος (VWGolfGTI 16V, 1990), που αν και αντιμετώπισαν ποικίλα προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου με τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων ή τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου τους κατάφεραν να τερματίσουν, σημειώνοντας μάλιστα καλούς χρόνους όταν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα. Η πρώτη εξάδα της κατάταξης, συμπληρώθηκε από τους Γιώργο Χωριανόπουλο-Παναγιώτη Φωτεινόπουλο (Audi 80 GT, 1975) και Θάνο Καρύδα-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504, 1972).
Επιπλέον, τους βαθμούς της πρώτης θέσης στην Κατηγορία 3 και στην Κατηγορία 1 κέρδισαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Βαγγέλης Παναρίτης (ToyotaStarletKP60,1979) και HolgerStracke-MaikBottger (Watburg 312, 1966) αντίστοιχα.
Ο επίλογος γράφτηκε στην πόλη του Ναυπλίου, που φιλοξένησε επί τριημέρου τις αγωνιστικές δραστηριότητες, με τον Τερματισμό να πραγματοποιείται με φόντο το Παλαμήδι και τις απονομές στους νικητές, να γίνονται με φόντο ακόμη ένα σημείο-ορόσημο της πόλης, το Μπούρτζι.
Η 3η και τελευταία ημέρα του αγώνα, ήταν σαφώς πιο μικρή από τον μαραθώνιο των 16 ωρών και 10 Ε.Δ.του Σαββάτου, αφού αποτελούνταν από 4 ασφάλτινες Ε.Δ., συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων. Με τις διαφορές να είναι αρκετά μεγάλες από τις δύο προηγούμενες ημέρες, τα πληρώματα απέφυγαν τα ρίσκα και ακολούθησαν ρυθμό με απώτερο σκοπό τον τερματισμό δίχως απρόοπτα, κάτι που επαληθεύτηκε από το γεγονός πως δεν υπήρξαν ιδιαίτερα απρόοπτα.
Οι «Pedro»-EmanueleBaldaccini (LanciaDeltaIntegrale 16V, 1990) διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών και επέστρεψαν νικητές στο Ναύπλιο, μετά από έναν αγώνα 19 Ε.Δ., με μήκος 254,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων, κερδίζοντας ταυτόχρονα τους βαθμούς της νίκης στην Κατηγορία 4. Αυτή ήταν η 3η νίκη για τον «Pedro», τη στιγμή που ο Emanuele Baldacciniείναι ο πολυνίκης, έχοντας στεφθεί 5 φορές νικητής στη χώρα μας.
Στη 2ηθέση της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (FordEscortRS 2000, 1973), που ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο έναν μεγάλο και δύσκολο αγώνα, αφού απέφυγαν τα προβλήματα και έδειξαν διάρκεια στην απόδοσή τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Κατηγορία 2.
Οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (ToyotaCorollaAE86, 1984), οι οποίοι αν και αντιμετώπισαν προβλήματα μικρότερης ή μεγαλύτερης έκτασης κατά τη διάρκεια του αγώνα, εντέλει ανταμοίφθηκαν από ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι ο τερματισμός στην τριάδα ενός αγώνα με την αίγλη του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος. Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι GeorgReitsperger-Βασίλης Χαρίτος (VWGolfGTI 16V, 1990), που αν και αντιμετώπισαν ποικίλα προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου με τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων ή τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου τους κατάφεραν να τερματίσουν, σημειώνοντας μάλιστα καλούς χρόνους όταν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα. Η πρώτη εξάδα της κατάταξης, συμπληρώθηκε από τους Γιώργο Χωριανόπουλο-Παναγιώτη Φωτεινόπουλο (Audi 80 GT, 1975) και Θάνο Καρύδα-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504, 1972).
Επιπλέον, τους βαθμούς της πρώτης θέσης στην Κατηγορία 3 και στην Κατηγορία 1 κέρδισαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Βαγγέλης Παναρίτης (ToyotaStarletKP60,1979) και HolgerStracke-MaikBottger (Watburg 312, 1966) αντίστοιχα.
Ο επίλογος γράφτηκε στην πόλη του Ναυπλίου, που φιλοξένησε επί τριημέρου τις αγωνιστικές δραστηριότητες, με τον Τερματισμό να πραγματοποιείται με φόντο το Παλαμήδι και τις απονομές στους νικητές, να γίνονται με φόντο ακόμη ένα σημείο-ορόσημο της πόλης, το Μπούρτζι.