Με την παρουσία πολλών θεατών οι οποίοι θαύμασαν τα αγωνιστικά περάσματα στο βουνό των Κενταύρων, δόθηκε η συνέχεια στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Η 36η Ανάβαση Πορταριάς που διεξήχθη το διήμερο 24-25 Σεπτεμβρίου στο Πήλιο, αποτέλεσε τον 7ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων. Ο αγώνας που διοργανώνεται παραδοσιακά από το Σωματείο “Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου” (Λ.Α.Β.), είναι ένας από τους πιο κλασικούς του αγωνιστικού ημερολογίου και συγκεντρώνει πάντοτε, πολλές συμμετοχές. Έτσι έγινε και φέτος, με 96 οδηγούς να είναι παρόντες σε ένα ενδιαφέρον αγωνιστικό διήμερο, γεμάτο με συναγωνισμό και θέαμα στη διαδρομή των 3,1 χιλιομέτρων, η οποία προσέλκυσε μάλιστα πολλούς θεατές.
Για ακόμη μια φορά, ο άτυπος ταχύτερος χρόνος της ημέρας, καθώς στις Αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, επιτεύχθηκε από οδηγό της Κατηγορίας Formula Saloon. Ο λόγος για τον Μάριο Ηλιόπουλο (Ford Fiesta WRC, FST) ο οποίος κατέκτησε τη νίκη και ταυτόχρονα τον τίτλο. Τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, FST), ενώ το βάθρο της Formula Saloon συμπλήρωσε ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra GTC, FST2) που πρώτευσε στην εν λόγω κλάση και κατέκτησε μαθηματικά τον τίτλο. Στην FST2, τον Σταφυλοπάτη ακολούθησαν οι Σγουρής Μπαλάσης (Toyota Corolla) και Κωνσταντίνος Βασταρδής (Citroen Xsara), ενώ στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon νικητής αναδείχθηκε ο Δημήτρης Μπερτζέμης (BMW M3), με τους Θανάση Αποστολίδη (Citroen AX) και Πέτρο Νιζάμη (Skoda 130 RS) να συμπληρώνουν την τριάδα.
Στην Ομάδα Α, ταχύτερος ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8), ο οποίος αντικατέστησε τον πατέρα του Μιχάλη στα πηδάλια του Escort, ξεπερνώντας παράλληλα τον Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC, A8) ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο της Κατηγορίας. Την τριάδα της Ομάδας Α έκλεισε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi, A7), ο οποίος κατέκτησε με αυτή την επίδοση τη νίκη στην Κατηγορία Α έως 2 λίτρα, τερματίζοντας εμπρός από τον Χρήστο Μάντεση (Honda Civic Type-R, A7) ο οποίος ήταν δεύτερος στην Α έως 2 λίτρα, τη στιγμή που το βάθρο της Α έως 2 λίτρα όπου τιτλούχος είναι ο Σπύρος Βοργιάς, συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16, A6).
Στην Ομάδα Ν κυρίαρχος αποδείχθηκε ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) που πέτυχε ταχύτατους χρόνος και έφτασε στην επικράτηση, εμπρός από τους Γιώργο Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) και Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) που μάχονταν για τον τίτλο, ο οποίος με αυτό το αποτέλεσμα κατέληξε στα χέρια του Αργυρίου. Όσον αφορά στην Κατηγορία Ν έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R, N3), με τους Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo, N2) και Νίκο Ντούρα (Peugeot 206 RC, N3) να ακολουθούν, σε μια κατηγορία που η μάχη για τον τίτλο θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.
Στην δύσκολη αυτή ομάδα και κατηγορία Ν2 με τις περισσότερες συμμετοχές (15 οδηγοί) και ο Αθλητης της ΑΛΑΚορινθίας Δήμος Παναγουλόπουλος που κατάφερε να κερδίσει κάνοντας εντυπωσιακό χρόνο στο 2ο ανέβασμα .Ο Κορίνθιος αθλητής δήλωσε :
Mετα από πολλά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε καταφέραμε να πάρουμε την 1η θέση στην Ν2 , κάτι που μας το χρωστούσε από τον Αχλαδόκαμπο αφού μια μικρή βλάβη δεν έδωσε την θέση που θέλαμε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μου , την Auto–V–Parts του Βασίλη Παπαδημητρίου και το Αρτοζαχαροπλαστείο ΣΤΑΧΥ που σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς είναι δίπλα μου. Και φυσικά ευχαριστώ τους μηχανικούς μου Νίκο Χρυσάφη , Κώστα Σούκουλη και την υπόλοιπη ομάδα μας (Κώστα Μπαλτά , Μάριο Λυμπερόπουλο ) για την υπομονή τους που με ανέχονται και την επιμονή τους να πατήσω γκάζι…
Στην Ομάδα Ε, ο πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500, E12) δεν είχε πρόβλημα να φτάσει σε ακόμη μια νίκη, σημειώνοντας παράλληλα εξαιρετικούς χρόνους. Στην Κατάταξη της Κατηγορίας τον ακολούθησαν οι κορυφαίοι οδηγοί της Ε έως 2 λίτρα, με τον Γιάννη Κωνσταντινίδη (Citroen ZX, E11) να επικρατεί, ακολουθούμενος από τους Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX, E10) και Ρένο Αρβανιτάκη (Suzuki Swift, E9). Τέλος, στα Ιστορικά νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1800, 2/C3), εμπρός από τους Γιάννη Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 130TC, 4/E3), Κωνσταντίνο Κοφινά (Alfa Romeo GT Veloce, 2/C3) και Δημήτρη Οικονόμου (VW Golf GTI, 3/D2), σε μια κατηγορία που εντέλει δε συμπλήρωσε ικανό αριθμό συμμετοχών, ώστε να προσμετρήσει.
Για ακόμη μια χρονιά, οι Τοπικοί Φορείς στήριξαν την Οργανωτική Επιτροπή της Ανάβασης Πορταριάς, που τελέστηκε υπό την Αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου και του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Βόλου ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ. Μεγάλος Χορηγός της Ανάβασης Πορταριάς ήταν η Aegean Καραλής, ενώ Χορηγοί είναι η Seajets και το Ξενοδοχείο “Xenia Palace” που φιλοξένησε το Αρχηγείο του αγώνα.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών αυτοκινήτων, είναι η Ανάβαση Πιτίτσας στην Αχαΐα, στις 15-16 Οκτωβρίου.
Αποτελέσματα