ΙΣΤΟΡΙΚΑ

1ο Hellenic Regularity Rally: Απόηχοι αντί για παραλειπόμενα…

Αγώνες ακριβείας. Ήταν και παραμένει ο χώρος της ΦΙΛΠΑ που διαθέτει εμπειρία και δικαιούται σεβασμό. Με αφορμή το ιστορικό Ακρόπολις, ενεπλάκη η ΟΜΑΕ και το δικό της ρεπερτόριο που είμαστε καταδικασμένοι να το στηρίζουμε με κάθε τρόπο, περιλαμβάνει δύο διεθνείς αγώνες και ακόμα τέσσερις ποιοτικές εκδηλώσεις.

Την προσπάθεια, δεν μπορεί να τη μετριάσουν αστοχίες στο ημερολόγιο και μια διάθεση αντιπαλότητας που προκύπτει σε χώρους που το συναίσθημα παλεύει να αποκτήσει επαγγελματική διάσταση με ό,τι αυτό σημαίνει σε ανθρώπινες σχέσεις. Πάντα χαμένοι, οι καθαροί ερασιτέχνες που στηρίζουν καταθέτοντας την ψυχή τους, το χρόνο τους, αλλα και όχι μόνο. Βλέπετε οι μερακλήδες, οι κύριοι, οι άρχοντες, που διαθέτουν κλασικά αυτοκίνητα, ζουν για να τα απολαύσουν στο δρόμο στα χέρια ανθρώπων που εμπιστεύονται. Όταν μάλιστα υποστηρίζουν και ευρύτερα το γεγονός, η παρουσία τους που πάντα είναι διακριτική παίρνει μια άλλη διάσταση που επιβάλλει την επικοινωνία όσων σεβόμαστε τον άνθρωπο και την προσφορά του.
Στην Κορινθία, με οδηγό την ΑΛΑΚ και ατού τον Γιάννη Αθανασάκο που στερείται σε διάφορα επίπεδα για να προσφέρει, έχουν εξειδικευτεί στην υποστήριξη ειδικών εκδηλώσεων για κλασικά αυτοκίνητα. Έχουν το δικό τους αγώνα με επίκεντρο το Κιάτο, ενώ αποδεδειγμένα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία στη στήριξη του Διεθνή αγώνα που οργάνωσε υποδειγματικά ο Γιάννης Καράμπελας, αλλά αρνήθηκε να επικοινωνήσει η ΟΜΑΕ, παρά το εξαιρετικό φωτογραφικό υλικό. Διαφωνούμε σε επιλογές του όντας περισσότερο της ουσίας και λάτρης των κρυφών χαρτιών και καθόλου της επικοινωνίας, αλλά δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε οτι πρόκειται για τον κορυφαίο Αλυτάρχη Regularity της Ευρώπης. Τύπος που ξεπερνάει τους τίτλους maitr και specialist και τον κατατάσεις στους ελάχιστους professor.
Φανερά ατού της προσπάθειάς του μέλη της ομάδας του αληθινού Ακροπολις και ειδικοί όπως ο Αθανασάκος και οι κριτές εκπαιδευμένοι για την περίσταση. Λίγοι, αλλά υψηλού επιπέδου και είναι αυτή η ομάδα που δέχτηκε τα συγχαρητήρια του Jurgen Barth, του φημισμένου πρώην οδηγού αγώνων, παρατηρητή της FIA, αφού αυτοί της διεθνούς Ομοσπονδίας, δεν σκοτώνουν τα γερασμένα άλογα αλλα τα αξιοποιούν. Εμείς κάπως έτσι έχοντας όμως αδυναμία σε “κουτσά” και άρρωστα που ζουν για την καρέκλα, όντας μαλωμένοι με την υγιή, τη χορτάτη προσφορά. Δεν είναι όμως της στιγμής και η συγκεκριμένη προσπάθεια που κρίνεται απόλυτα πετυχημένη είχε και τους κρυφούς της άσους με δεδομένη τη βρώμικη αλλα πολυ αποτελεσματική δουλειά που κάνουν άνθρωποι με πάθος και αρχές όπως ο κ. Νίκος Ρέκκας και ο κ. Σπύρος Πετρόπουλος. Τεράστια, μη μετρήσιμη η προσφορά τους.
Σε άλλη διάσταση όμως ο Πρωταγωνιστικός ρόλος υποστήριξης του κ. Ασημάκη Σωτηρόπουλου. Ο “δάσκαλος”, όπως τον ξέρουν όλοι στην Κόρινθο, όντας πολλά χρόνια δάσκαλος στις τεχνικές σχολές. Σήμερα οι περισσοτεροι μηχανικοί της Κορίνθου, της γενιάς του 1970, ήταν μαθητές του. Όπως σημείωσε στα social media o Πρόεδρος της ΑΛΑΚ Γιώργος Σωτηρόπουλος, ο δάσκαλος, είναι πάντα μπροστάρης σε κάθε προσπάθεια του Σωματείου που υπήρξε ιδρυτής και “ισόβιο” μέλος του ΔΣ. Οδηγεί κάθε προσπάθεια με την χαρακτηριστική του φωνή και το καυστικό χιούμορ που τον διακρίνει, εμπνέοντας τους πάντες. Την ώρα που τα παιδιά του κοσμούν την τοπική κοινωνία και όχι μονο, με τον Κώστα να διαπρέπει και σε αγώνας τύπου dirt games όπου οδηγεί ένα καθαρόαιμο SR ίδιο με το δικό “μας” του Λάμπρου Αθανασούλα.
Στη συγκεκριμένη διεθνή εκδήλωση της ΟΜΑΕ με επίκεντρο το Λουτράκι και βάση το φιλόξενο ξενοδοχείο Ποσειδών, η ομάδα Ασημάκη προσέφερε πέντε συμμετοχές όπως οι παρακάτω συνδυασμοί: Ασημάκης Σωτηρόπουλος -Ευθύμιος Σουφρίλας Μercedes Βenz 250 ς123 1977, Ανδρέας Βορτελίνος -Γεωργία Μπίτζιου BMW 1602 1971, Νίκος Ρέκκας -Πανάγγελος & Βίκτωρας Ρέκκας BMC Mini 1000 1976, Λαουρδέκη Βασιλική -Πενταρά Μαρία Βασιλική VW 1200 1969, MORELLET Jean Claude-“FENOUIL”-MORELLET Danielle “PUCE” Citroen DS23 1974.
Με δεδομένη την αξία των συμμετεχόντων, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε την υπεραξία της συγκεκριμένης προσπάθειας που δεν αποτελεί συνηθισμένη πρακτική. Μόνο σε αγώνες τέτοιας μορφής μπορει να συναντήσεις, κάτι που προδιδει και το διαφορετικό πνεύμα σε επίπεδο συναγωνισμού. Μονόδρομος η υποστήριξη του διεθνή αγώνα τον Οκτώβριο στη Λάρισα και μακάρι η πετυχημένη οργάνωση να συνδυαστεί με την επιστροφή του Ιστορικού Ακρόπολις στο καλεντάρι. Το χρειαζόμαστε._ Σ. Χατζηπαναγιώτου
ΥΓ. Σημείωμα αφιερωμένο στο Γιάννη Αθανασάκο ως εκπρόσωπο όσων κόπιασαν για μια ακόμα πετυχημένη εκδήλωση με διεθνή διάσταση.
Aρθρο του Στράτη Χαντζηπαναγιώτου στο www.4troxoi.gr 
Δείτε την δημοσιευση  ΕΔΩ 
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο