ΚΥΠΕΛΟ ΧΩΜΑΤΟΣ

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ "Γιώργος Μοσχούς" με καλές επιδόσεις για τους Αθλητές μας

Κατά τη διάρκεια του διημέρου 13-14 Μαΐου δόθηκε η συνέχεια στο Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, με έναν αγώνα που είχε ως τελικούς νικητές τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο.
Το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ “Γιώργος Μοσχούς” διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) και ήταν αφιερωμένη στον πολυπρωταθλητή Γιώργο Μοσχού, ο οποίος υπήρξε ένας από τους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς αγώνων όλων των εποχών. Ο αγώνας προσμετρούσε στο Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ ως ο 2ος γύρος του θεσμού, όντας ταυτόχρονα το τρίτο φετινό αγωνιστικό ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Τα 37 συμμετέχοντα πληρώματα, αγωνίστηκαν 3 φορές σε μια από τις πιο γνωστές και αγαπημένες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της χώρας μας, τις Καρούτες που είχαν μήκος 14,29 χιλιομέτρων.
Οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) έφτασαν στη δεύτερη φετινή τους νίκη, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλα τα περάσματα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που άφησαν πίσω τους την ατυχία στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ, ενώ να σημειωθεί πως αμφότερα τα προναφερθέντα πληρώματα, αντιμετώπισαν πρόβλημα στα μισά του αγώνα, με τα κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Νίκος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που βελτίωναν διαρκώς τις επιδόσεις τους κατά τη διάρκεια του αγώνα και αποζημιώθηκαν από τον τερματισμό στο βάθρο. Στην 4η θέση της κατάταξης τερμάτισαν οι Αθλητές μας   Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8), που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα στο μέσο του αγώνα, ενώ στην 5η θέση  μια ακόμα συμμετοχή της ΑΛΑΚορινθίας με τους   Χρήστος Παλαιολόγο-Δημήτρη Σελλή (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) 
palaiolo
Τερματισμός και για τους Μαγγερίδη Πέτρο – Τσάτσαρη  Άρη (SUBARU IMPREZA STi )
Οι αθλητές μας ήταν και οι νικητές στην κλάση Α/8 , 1ος Μποζίονελος, 2ος Παλαιόλογος & 3ος Μαγγερίδης 
magger
 
Στην Κατηγορία F2, στην οποία κατατάσσονται τα αυτοκίνητα με κίνηση σε 2 τροχούς, η νίκη πέρασε στους Γιάννη Ακράτο-Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3, C3-R3) οι οποίοι τερμάτισαν ταυτόχρονα στην 7η θέση της γενικής κατάταξης και φυσικά στην πρώτη της C3. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι “El Nak Jr.”-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) που επικράτησαν στην ανταγωνιστική C6, ενώ την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS, C3-A7). 
Στα Ιστορικά, οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000, 2-C3) έφτασαν στην πρώτη τους νίκη, τερματίζοντας εμπρός από τους Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS2000, 3-D3) και τους Μιχάλη Λυκάκη μαζί με τον Αθλητή μας Γιάννη Τζόγια (Ford Escort, 2-C3).
tzogias
Την εξάδα της Κατηγορίας διαμόρφωσαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Νίκος Μπάμπαλης (Toyota Starlet KP 60, 3-D1), Χάρης Μανουσαρίδης-Θεόδωρος Κούλης (Ford Escort RS 2000, 3-D3) και Γιώργος Βασιλάκης-Νώντας Καρανικόλας (Ford Sierra Sapphire 4X4). Οι Πρωταθλητές Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 2-C5) εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους.
Σημειώνεται, πως το Κύπελλο “Γιώργος Μοσχούς” που είχε αθλοθετηθεί για το πλήρωμα που θα σημείωνε τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, κέρδισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος. Το Κύπελλο Χώματος 2017 ετοιμάζεται για καλοκαιρινές διακοπές, καθώς επόμενος προγραμματισμένος αγώνας για το θεσμό, είναι το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας στις 9-10 Σεπτεμβρίου. Όσο για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, ο επόμενος αγώνας είναι η δεύτερη ημέρα του Seajets Ράλλυ Ακρόπολις,  την Κυριακή 4 Ιουνίου.
Πηγή OMAE

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο