Για ακόμα μία φορά, το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις πιστοποίησε πως μόνο τυχαία δε χαρακτηρίζεται ως ένας από τους πλέον σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες ράλλυ διεθνώς. Οι σκληρές επιφάνειες της Φθιώτιδας και της Φωκίδας αποτέλεσαν δοκιμασία για ανθρώπους και -φυσικά- μηχανές, διατηρώντας την αγωνία στα ύψη κυριολεκτικά μέχρι τη ράμπα του τερματισμού, στα προπύλαια της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.
Αυτός που γεύτηκε τη χαρά της νίκης δεν ήταν άλλος από τον δύο φορές Πρωταθλητή Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz, που με το Ford Fiesta R5 κατάφερε να επικρατήσει για δεύτερη φορά στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις (πρώτη το 2015). Η νίκη του μόνο εύκολη δεν ήταν, αφού χρειάστηκε να επιστρέψει στην κορυφή μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισε χθες. Σήμερα οδήγησε γρήγορα, αλλά παράλληλα είδε όλους τους αντιπάλους του να αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων.
Εμείς όμως θα πάμε στο Ελληνικό Ακρόπολις που μετρούσε σαν 2 ξεχωριστούς αγώνες του ΠΠΡ το Σάββατο και η Κυριακή. Απόλυτοι κυρίαρχοι στην κατάταξη των ελλήνων αναδέχθηκαν οι Μπαντούνας Γιάννης με συνοδηγό τον δικό μας Κώστα Σούκουλη . Οι κυπελλούχοι του 2016 στο χώμα έδειξαν για μια ακόμα φορά το ταλέντο τους , οδηγώντας το γνωστό Mitsubishi lancer EVO VI , και κάνοντας εξαιρετικούς χρόνους που ζήλευαν οι ευρωπαίοι συναθλητές τους με τα σύγχρονα <<όλπα>> τους .
Στον αγώνα του Σαββάτου οι Τσολακίδης-Δήμος ήταν αυτοί που κέρδισαν το απόλυτο των βαθμών στο 1ο Σκέλος. Το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη έδειξε να προσαρμόζεται περισσότερο και πιο άμεσα στις απαιτήσεις του Skoda Fabia R5, επικρατώντας δικαίως επί των Φιλιππίδη-Μαχαίρα με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Τσουλόφτας-Giraudet, που με βάση τον κανονισμό αγωνίζονται στο πλαίσιο του Ελληνικού Πρωταθλήματος, ωστόσο δε βαθμολογούνται. Αυτό σημαίνει ότι οι βαθμοί της 3ης θέσης «πηγαίνουν» στους 4ους στην κατάταξη Μπαντούνα-Σούκουλη με το Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, οι οποίοι κινήθηκαν γρήγορα και μακριά από προβλήματα.
Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Σπανό-Γκόντοβο με το Subaru Impreza της Olki
Στην κατηγορία F2, οι αθλητές της Α.Λ.Α.Κορινθίας Μποζιονέλος-Παναρίτης με το Ford Escort RS2000 επικράτησαν επί των Μελένιου-Μπασιούκα με το Renault Clio R3, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Καρέλλης-Παναγιωτούνης με το Peugeot 208, που έχασαν αρκετό χρόνο από ένα κλατάρισμα στην πρώτη ε.δ.
Άτυχοι στάθηκαν οι Λευκαδίτης-Τσαούσογλου, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στον κινητήρα του «206» ενώ ήταν επικεφαλής και οι Αναγνωστάκος-Μπακλώρης που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν ούτε την πρώτη ειδική με πρόβλημα στο ιταλικό Mitsubishi Evo X.
Στον αγώνα της Κυριακής για τους Έλληνες , μετά τα προβλήματα των Γιώργου Φιλιππίδη και Σωκράτη Τσολακίδη, την 1η θέση κατέκτησε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Citroen DS3 R5. Με δεδομένο το γεγονός ότι ο Κύπριος οδηγός δε βαθμολογείται στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, οι βαθμοί του πρώτου κατέληξαν στα χέρια των Γιάννη Μπαντούνα-Κώστα Σούκουλη με το Lancer EVO VI, που μετά τη νίκη τους στο Ολυμπιακό Ράλλυ στην αρχή της χρονιάς βάζουν πλώρη για τίτλο!
Με τους Θέμη Χαλκιά και Λευτέρη Αλυγιζάκη να εγκαταλείπουν από έξοδο και ψυγείο, αντίστοιχα, οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης βρήκαν την ευκαιρία και σκαρφάλωσαν στο βάθρο με το Subaru Impreza, μπροστά από τους Χρυσόστομο Καρέλλη-Ηλία Παναγιωτούνη. Το πλήρωμα του Peugeot 208 R2 κινήθηκε και σήμερα πολύ γρήγορα και κατέκτησε τη νίκη στην F2, τερματίζοντας μπροστά από τους Σωκράτη Τσολακίδη-Χάρη Δήμο με το Skoda Fabia R5, που συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Εντυπωσιακή εμφάνιση στον αγώνα της Κυριακής για τους δικούς μας Πέτρο Μαγγερίδη – Αρη Τσάτσαρη που κατάφεραν να φέρουν το Subaru τους στην ράμπα του τερματισμού και μάλιστα στην 4η θέση για την Α8.
Άτυχοι και την 2 μέρα οι Λευκαδίτης-Τσαούσογλου αλλα και οι Αναγνωστάκος-Μπακλώρης που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, όπως και οι Μποζιονέλος – Παναρίτης .
Αποτελέσματα