ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ-TAXYTHTA

Αχλαδόκαμπος 2017 : Στο Βάθρο οι Ρέκκας & Παναρίτης

Η 4η πράξη του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων διαδραματίστηκε στις 10-11 Ιουνίου, στον Αχλαδόκαμπο.
Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2017, αποτέλεσε τον 4ο γύρο του θεσμού και διοργανώθηκε από κοινού, από τα Αθλητικά Σωματείο “Αυτοκινητιστική Λέσχη Τρίπολης” (Α.Λ.Τ.) και Start Line. Η γνωστή και αγαπημένη διαδρομή μήκους 4,9 χιλιομέτρων, που βρίσκεται στην Παλαιά Εθνική Οδό Άργους-Τριπόλεως, στην περιοχή Κωλοσούρτη, υποδέχθηκε 99 οδηγούς οι οποίοι πρόσφεραν τον καλύτερό τους εαυτό, τόσο στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά του Σαββάτου 10 Ιουνίου, όσο και στα δύο αγωνιστικά σκέλη της Κυριακής 11 Ιουνίου.
Αποφασιστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα διαδραμάτισε ο καιρός, καθώς μεγάλο μέρος του δεύτερου σκέλους διεξήχθη υπό βροχή, επηρεάζοντας τις επιδόσεις πολλών οδηγών και φυσικά, ανεβάζοντας τους χρόνους. Με τον καιρό να παίζει λοιπόν το ρόλο του, ο καλύτερος συνολικός χρόνος της ημέρας σημειώθηκε από τον Λεωνίδα Κύρκο (Ford Escort WRC, A8), ο οποίος επέστρεψε μετά από καιρό στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Επειδή όπως είναι γνωστό, στις Αναβάσεις δεν υφίσταται Γενική Κατάταξη, αλλά μόνο Κατάταξη στις επιμέρους Ομάδες και Κλάσεις, ο Κύρκος ήταν με αυτή την επίδοση, ο νικητής της Ομάδας Α. Στη δεύτερη θέση της εν λόγω κατηγορίας, βρέθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8) ο οποίος είχε μάχη με τον “Σάκης Λιώρης” (Ford Escort WRC) στο πρώτο σκέλος, με τον περσινό Πρωταθλητή όμως να υποχωρεί στο δεύτερο, αφού δεν πρόλαβε να κάνει το πέρασμά του σε στεγνό οδόστρωμα και έτσι, στην τρίτη θέση της Ομάδας Α πλασαρίστηκε ο Δημήτρης Βέλιος (Seat Ibiza Kit Car, A8). Στην Ομάδα Α έως 2 λίτρα, ο τοπικός Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A6) πήρε τη νίκη, με τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS, A6) να ακολουθεί και τον επίσης τοπικό, Γιώργο Γιαννόπουλο (Citroen Saxo VTS, A6) να ανεβαίνει με τη σειρά του στο βάθρο. Σημειώνεται, πως νικητής της Α7 αναδείχθηκε ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600).Και σε αυτή την ομάδα είχαμε συμμετοχή αθλητή μας , ο Χρήστος Παλαιολόγος ολοκληρωσε στην 5η θέση της Α8.  

Στην Ομάδα Ν, η νίκη πέρασε στον Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) ο οποίος επέστρεψε μετά το διάλειμμα της Κύμης, φτάνοντας στην πρώτη του φετινή νίκη. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κώστας Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4), ενώ τρίτος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο αθλητής  μας  Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4),αξίζει να σημειώσουμε ότι ήταν η πρώτη του επαφή με το αυτοκίνητο , εμπρός από τον Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza, N4). Στη Ν έως 2 λίτρα, ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R, N3) επέστρεψε στις νίκες κερδίζοντας και την Ν3.
Η κλάση Ν2 πρόσφερε για ακόμη μια φορά μια συναρπαστική μάχη για τη νίκη. Ο Κωνσταντίνος Τασούλας (Peugeot 106 S16, Ν2) ήταν αυτός που την κατέκτησε, μετά από μάχη με τον νικητή της Κύμης Βασίλη Ρέκκα (Citroen Saxo VTS, N2) η οποία έληξε με τελική διαφορά μόλις 0,08 δευτερολέπτων υπέρ του πρώτου. Οι δυο τους, διαμόρφωσαν και το βάθρο της Ομάδας Ν έως 2 λίτρα. Άτυχος ο Δήμος Παναγουλόπουλος  στα δοκιμαστικά του Σαββάτου έκανε εντυπωσιακούς χρόνος , στον αγώνα όμως είχε την στιγμή του που τον έθεσε εκτός μάχης . 

Μάχη για τη νίκη είχαμε και στην Ομάδα Ε, μεταξύ δύο νεαρών και ταλαντούχων οδηγών. Ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW ME 3 DTM, E12) κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο θεσμό, με τον Πρωταθλητή Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500, E12) να ολοκληρώνει την προσπάθειά του στη δεύτερη θέση και τον Βασίλη Καρπερό (Toyota Starlet KP60, E10) να τερματίζει τρίτος στην Ε, αλλά να επικρατεί ταυτόχρονα στην Ε έως 2 λίτρα και στην Ε10. Στην συγκεκριμένη κατηγορία, το νικητή ακολούθησαν οι Ηλίας Τσαγγαράς (Opel Astra Kit Car, E11) που κατέκτησε τη νίκη στην Κλάση Ε11 και “Κανέλος” (Peugeot 106 S16, E11) διαμορφώνοντας το βάθρο των νικητών.Ο δικός μας Παναγιώτης Κεφαλάς δεν κατάφερε να ξεκινήσει τον αγώνα , πρόβλημα  στο κιβώτιο του Golf, και ο Παναγιώτης Δαραβίγκας τερμάτισε 3ος στην Ε10. Τέλος στην 4η θέση της Ε11 τερματισε ο Γιάννης Μποζιονέλος προσφέροντας για μια ακόμα φορά θέαμα με το πολύ δυνατό Ford Escort MKII 

 
Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC, FST) επέστρεψε στις νίκες, φτάνοντας έτσι στη δεύτερη φετινή στο πρωτάθλημα. Το δεύτερο χρόνο στην Κατηγορία σημείωσε ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EVO IX, FST), ενώ τρίτος ήταν ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC, FST2) που ήταν και πρώτος στα δικίνητα της κατηγορίας. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3, FST2), ενώ ακολούθησε ο νικητής των ατμοσφαιρικών της Formula Saloon, Συμεών Χατζηπαντελής (Honda Civic EG6). Τέλος, στα Ιστορικά νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2-C3), με τον Απόστολο Μαρασλή (Ford Escort MKI RS2000, 2-C3) να τερματίζει στη 2η θέση και τον Κωνσταντίνο Κοφινά (Alfa Romeo GT Veloce, 2-C3) να ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών της κατηγορίας.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων θα παραμείνει στην Πελοπόννησο, καθώς ο επόμενος αγώνας του θεσμού είναι η Ανάβαση Πιτίτσας, στις 1-2 Ιουλίου.
 
Αποτελέσματα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο