Έχοντας μόλις προσθέσει το όνομά του στην ένδοξη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes δεν είχε καμία αμφιβολία για τη σημασία του επιτεύγματός του: «Καμιά φορά, στη ζωή, τα όνειρά μας γίνονται πραγματικότητα. Το να κερδίζεις ένα Ράλλυ σαν το Ακρόπολις, να βάζεις το όνομά σου στη λίστα των νικητών του, είναι κάτι αληθινά σπουδαίο», είπε ο 37χρονος, ο οποίος λίγες στιγμές νωρίτερα είχε ανέβει στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018.
Καθώς τα λόγια του Magalhaes απέδειξαν την ιστορική σημασία και το βάθος του ελληνικού αγώνα, η 64η επανάληψη του Ακρόπολις πέτυχε να διατηρήσει -τηρουμένων των αναλογιών, και της εναλλαγής των εποχών- την αγωνιστική του ιδιαιτερότητα: τη φήμη ενός αγώνα που διατηρεί αναλλοίωτο τον χαρακτήρα μιας σκληρής δοκιμασίας, η οποία απαιτεί πέραν της ταχύτητας και οδηγική σοφία.
Mε μεγάλες επιτυχίες και διακρίσεις ολοκληρώθηκε το 64ο Ακρόπολις και για τους Αθλητές της Α.Λ.Α.Κορινθίας, αφού ήταν παράλληλα και ο τρίτος φετινός γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος.
Τους βαθμούς της νίκης πήραν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας, επιβεβαιώνοντας την ταχύτατη ανέλιξή τους και στα Ράλλυ, ενώ οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας αποκλείστηκαν με απόφαση των αγωνοδικών μετά το τέλος του αγώνα. Αιτία του αποκλεισμού ήταν ότι η βαρυτική βαλβίδα ασφαλείας του συστήματος τροφοδοσίας δεν βρέθηκε σύμφωνη με το αντίστοιχο άρθρο του κανονισμού.
Έτσι, οι Γιάννης Μπαντούνας και Κώστας Σούκουλης έβαλαν στο φετινό ενεργητικό τους και τη δεύτερη θέση στο Ακρόπολις, μετά τις νίκες στο Ολυμπιακό Ράλλυ και στο Ράλλυ Φθιώτιδος, παρότι αυτό το τριήμερο αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα.Στο τέλος του αγώνα δήλωσαν : «Ένας πολύ δύσκολος αγώνας είχαμε χρόνια να τρέξουμε τόσο μεγάλο αγώνα και κουραστήκαμε αρκετά. Είχαμε συγκεκριμένη τακτική, μαζέψαμε αρκετούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου που κατάφερε να διορθώσει το μηχανικό πρόβλημα που είχαμε με το transfer το πρωί. Φυλαχτήκαμε για να κερδίσουμε την τελευταία Ειδική αλλά δεν τα καταφέραμε για ένα δευτερόλεπτο.»
Στην 9η !!! θέση της κατάταξης των Ελλήνων και στο 3ο σκαλί του βάθρου στην F2 βρέθηκε ο δικός μας Σάββας Λευκαδίτης με τον Κώστα Κόντο στα δεξιά του. Το καλά προετοιμασμένο Peugeot 206 άντεξε το σκληρό όπως πάντα PA και μας έκαναν όλους περήφανους . Για τον Σάββα θα κλέψω την αναφορά του Στράτη Χαζτηπαναγιώτου στις απόψεις των 4Τ : Αφήσαμε για το τέλος τον Σάββα. Τον κ. Λευκαδίτη που μοιράστηκε με τον κ. Κόντο το κόκκινο 206. Ένα εφ’ όλης της ύλης ομοιογενές σύνολο, με τα σήματά μας για πάντα «ραμμένα» στην καρότσα. Ο πρέσβης του θεσμού μας «Γίνε Πρωταθλητής» χάρη στην Toyota Ελλάς. Το παράδειγμα προς μίμηση από άλλους αντίστοιχους Έλληνες άνευ χορηγού που κυκλοφορούν αλλά δεν οπλοφορούν. Το κάνει πάντα ο Σάββας, που δεν ήταν ποτέ Σαββούλης. Ούτε πριν από περίπου 18 χρόνια που τον γνώρισα, όντας φίλος και με τον πατέρα του. Ένας πεισματάρης «Γίνε», με σπάνιο ήθος που δε ζητάει ούτε με τα μάτια και αυτή τη φορά όντας μόνος του οδήγησε και για τους συναθλητές του που «έγιναν ή δεν έγιναν», αλλά και για τους δασκάλους του. Με αυτόν το σπάνιο τρόπο του, όπου το έμπειρο πλέον ταλέντο συνδυάζεται με μια γνήσια αυθόρμητη ευγένεια, παράδειγμα προς κάθε κατεύθυνση. Μας δίδαξε «κεφάλαιο ΡΑ» ο Σάββας Λευκαδίτης και έκανε περήφανη όλη αυτή την παρέα με τη διαφορετική παρουσία, που μας τιμάει.
Στην πολυπόθητη ράμπα του Ακρόπολις 2018 και το αμιγές πλήρωμα της Λέσχη μας οι Πέτρος Γλατζής με το Αρη Τσίβος και το Citroen AX απέδειξαν περήφανα τι σημαίνει για τους Έλληνες Αθλητές ο Εθνικός μας αγώνας . Οι δηλώσεις τους στον τερματισμό «Οι κόποι μας άξιζαν. Έχουμε μεγάλη χαρά, ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα και ελπίζουμε να είμαστε εδώ και του χρόνου. Είχε αρκετό κόσμο στις Ειδικές. και ήταν κάτι που μας εξέπληξε. Και οι συμμετοχές ήταν αξιόλογες.»
Σημαντική διάκριση είχαμε και για τον Κορίνθιο Αθλητή της ΦΙΜΑ Παναγιώτη Ρουστέμη που κατάφερε να είναι στην 3η θέση της κατάταξης των Ελλήνων και στην 1η της Ν4. Ο Παναγιώτης δήλωσε στον τερματισμό: «Είναι τιμή μου συμμετείχα μόλις στα 20 μου χρόνια στον εθνικό μας αγώνα, είναι συγκινητική στιγμή να τερματίζεις τον συγκεκριμένο αγώνα και σε καλή θέση στην βαθμολογία. Ο αγώνας είχε διαφορετικά ειδική τερέν και μας άρεσε παρά πολύ.»
Tέλος ‘όπως όλοι γνωρίζουμε σε ένα Ράλι Ακρόπολις είναι δύσκολο να φτάσεις στον τερματισμό , άτυχοι του φετινού αγώνα οι Πέτρος Μαγγερίδης– Αρης Τσάτσαρης ( Subaru Impreza) και οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος ( Subaru Impreza) που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθεια τους.
Αποτελέσματα ΠΠΡ