ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ-TAXYTHTA

18η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”: Mε νίκη για τον Βίκτωρα Ρέκκα .

Με τις όμορφες μάχες των αγωνιζομένων του Ενιαίου, των ομάδων Ν, Α, Ε, Formula Saloon και των Ιστορικών της 18ης Ανάβασης Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, ολοκληρώθηκε ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών καθώς και o 1ος και 2ος γύρος του Skoda Ενιαίου.

Η αγωνιστική δράση της Κυριακής ξεκίνησε με τον θεσμό του Ενιαίου, με τις μάχες να έχουν “ανάψει” από τις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Μεγάλος νικητής και των δύο γύρων καθώς μετρούσαν ως διαφορετικοί αγώνες, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Skoda Fabia 1.2 Turbo. Πίσω του βρέθηκε με ελάχιστη διαφορά και στους δύο γύρους ο Μιχάλης Δουλτσίνος. Ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης βρέθηκε στην τρίτη θέση στον πρώτο γύρο, ενώ ο Ευστάθιος Κουκέας ολοκλήρωσε την προσπάθεια του στην τρίτη θέση στον δεύτερο γύρο.

Στην συνέχεια τα αυτοκίνητα της ομάδας Ν, πήραν την σκυτάλη, με τον Μηνά Μπενή Mitsubishi Lancer EVO IX, να είναι ο μεγάλος νικητής καθώς δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του όλο το διήμερο. Πίσω του βρέθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης Subaru Impreza 555, ο οποίος οδήγησε εντυπωσιακά και στα δύο σκέλη. Την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τους δύο πρωτοπόρους από πλευράς χρόνων. Ο Αθλητής μας Βίκτωρας Ρέκκας και στην Κύμη έδειξε το ταλέντο μου κερδίζοντας την Ν2 και την Ν έως 2000 και τερμάτισε στην 4η θέση της Γενικής για την κατηγορία Ν .

Στην ομάδα Α, απόλυτος κυρίαρχος ο Μιχάλης Ευθυμίου Ford Escort RS Cosworth, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του, όντας ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα. Ο Παναγιώτης Λιώρης Ford Escort RS Cosworth, έκανε έναν πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στην δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση ο ταχύτατος Βασίλειος Μπάτζανος Citroen Saxo VTS, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και τις δύο ημέρες του αγώνα.

Στην ομάδα Ε, ο Γεώργιος Κουρνιάτης Ford Escort RS 2000, ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, όντας ο μεγάλος νικητής. Ο Μπίμπικας Αθανάσιος Vokswagen Golf GTi 2.0 16V, με ένα πολύ γρήγορο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην δεύτερη θέση. Με τον Δημήτριο Τσούργιαννη Peugeot 106 Rallye να συμπληρώνει το βάθρο.

Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Παναγιώτης Σολδάτος Ford Fiesta 2.0 Turbo, ήταν ο μεγάλος νικητής. Σημείωσε και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας τον Μάριο Ηλιόπουλο Ford Focus RS, στην δεύτερη θέση. Ο πρωταθλητής δεν μπόρεσε να κινηθεί στον ίδιο ρυθμό με τις χθεσινές του επιδόσεις στις χρονομετρημένες δοκιμές, παρόλα αυτά κατάφερε να συγκεντρώσει πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο Πασχάλης Χατζημάρκος Mitsubishi EVO IX, συμπλήρωσε το βάθρο της πολύ ανταγωνιστικής Formula Saloon.

Στα Ιστορικά, ο Λεωνίδας Τσαγγαράς Opel Ascona 400, πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και στα δύο σκέλη, κερδίζοντας τον αγώνα. Ο Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS 2000, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, με τον Γεώργιο Μαγγίδα Ford Escort RS 2000, να συμπληρώνει την τριάδα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο