Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, σκορπώντας ενθουσιασμό στους θεατές αλλά και σε όλους του φίλους του σπόρ τερμάτισαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Ηλίας Παναγιωτούνης με το Skoda Fabia R5. Ο Λουτρακιώτης οδηγός, μετά την 3η θέση που κατέκτησε πέρυσι, κατάφερε να ανέβει και φέτος στο βάθρο, και μάλιστα ένα σκαλί πιο ψηλά. Ακολουθώντας σοφή στρατηγική σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, το πλήρωμα προστάτεψε το αυτοκίνητο, κινήθηκε παντού στο ρυθμό των πρώτων, και μόνο στο τέλος λίγο έλειψε να χάσει μέσα από τα χέρια του τη δεύτερη θέση. Συγκεκριμένα, ο Peter Ranga, ο οποίος ξεκινούσε μπροστά από τον Λάμπρο, αντιμετώπισε πρόβλημα με το Mitsubishi Lancer, και ο Έλληνας οδηγός τον έφτασε 15 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής. Ο Ούγγρος οδηγός δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να κινείται πίσω του για 8 χλμ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος ο χρόνος ήταν με το μέρος των Αθανασούλα-Παναγιωτούνη, οι οποίοι επικράτησαν των Tarabus-Trunkat για μόλις 0,1 δλ.!
Μεγάλος νικητής του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις για το 2016 αναδείχθηκε ο Ralfs Sirmacis, καταφέρνοντας να αντεπεξέλθει σε ένα από τα πλέον απαιτητικά Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Ο 21χρονος Λετονός αποτελεί τον νεότερο νικητή στην ιστορία του αγώνα, και για μόλις τρεις μήνες δεν έσπασε το σχετικό ρεκόρ σε όλο το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Στην πρώτη του εμφάνιση με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, ο Sirmacis παρουσιάστηκε ταχύς από την πρώτη έως και την τελευταία ειδική διαδρομή και, σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους όντας ταυτόχρονα ψύχραιμος, επικράτησε απόλυτα δίκαια.
Στην 3η θέση οι Tarabus-Trunkat , δεν κατάφερε να ακολουθήσουν το ρυθμό του Λάμπρου Αθανασούλα και, ουσιαστικά εκμεταλλευόμενοι τα προβλήματα του Alexey Lukyanuk, πλασαρίστηκαν στο βάθρο, αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.
Ο Lukyanuk, που στο τέλος του πρώτου σκέλους τέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης, έχασε πολύτιμο έδαφος στην πρώτη ε.δ. της ημέρας, όταν και είχε ένα κλατάρισμα. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην τρίτη ε.δ. πλήγωσε την ανάρτηση του Fiesta R5, γεγονός που έδωσε οριστικό τέλος στην προσπάθειά του για διάκριση. Η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Ρώσου, ο οποίος αργότερα είδε και το τούρμπο του Ford να παραδίδει το πνεύμα, με αποτέλεσμα ο τερματισμός του να αποτελεί επιτυχία, έπειτα από όσα πέρασε.
Βέβαια, εκτός από τον Lukyanuk, άτυχος στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 στάθηκε και ο Kajetan Kajetanowicz, ο οποίος πλήρωσε ακριβά το λάθος που πραγματοποίησε στην 1η ε.δ. του αγώνα. Ο περσινός Πρωταθλητής Ευρώπης ήταν και σήμερα ο ταχύτερος, κερδίζοντας τις πέντε από τις έξι ε.δ. που πραγματοποιήθηκαν και αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Κάπως έτσι, ο Raul Jeets βρήκε την ευκαιρία να πλασαριστεί στην 4η θέση της γενικής στον πρώτο του αγώνα με το Skoda Fabia R5, σηματοδοτώντας με αυτόν τον τρόπο το πρώτο «1-2-3-4» της τσεχικής εταιρείας σε ράλλυ του ERC. Την πρώτη πεντάδα του ERC συμπλήρωσε ο Πολωνός Wojciech Chuchala με το Subaru Impreza, επικρατώντας φυσιολογικά στην κατηγορία ERC2 και κάνοντας το «3 στα 3» στο θεσμό. Στην κατηγορία ERC3, ο Murat Bostanci με το Ford Fiesta R2 ήταν ο μεγάλος νικητής, δηλώνοντας μάλιστα ενθουσιασμένος στον τερματισμό ότι θέλει να επιστρέψει την επόμενη χρονιά στον εθνικό μας αγώνα με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 και να διεκδικήσει τη νίκη!