Με δεδομένο ότι οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, είναι η εκτίμηση στον Γιάννη Καράμπελα και η αγάπη στον Γιάννη Αθανασάκο που μας οδήγησαν, με τον Βασίλη Μπασιούκα, στο Κιάτο, χθες Κυριακή. Λόγος σοβαρός η δοκιμή της βελτιωμένης BMW 1600 ti από τη συλλογή του Γιάννη, που έχει έρωτα με τις Βαυαρές δεσποινίδες, κάτω από ιδανικές συνθήκες: Στον αγώνα-εκδήλωση “Σικυωνίων” της ΑΛΑΚ, που προσμετράει στο θεσμό που σοφά προκήρυξε η ΟΜΑΕ. Κάνοντας λόγο για την ΑΛΑΚ, πρόκειται για σωματείο με γερά θεμέλια και άποψη που το οδηγεί σεμνά ο Γιώργος Σωτηρόπουλος, έχοντας δίπλα του τον Γιάννη Εγγλέζο έναν εραστή της επικοινωνίας. Ατού η ομάδα Καράμπελα, τεράστια σε εμπειρία, ποιότητα και αισθητική και “κλειδί” ο Σπύρος Πετρόπουλος, που ζει για το Motosport και είναι ο τρόπος του που απογείωσε τις συμμετοχές, παρά την αστοχία σε σχέση με την ημερομηνία.
Την Κυριακή μπορείς;
Εννοείται και με χίλια και η ατμόσφαιρα είναι που σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα, αφού όλους, γνωστούς -άγνωστους τους νοιώθεις αγαπημένους. Είναι συνειδητοποιημένοι για το ότι συμμετέχουν σε αγώνα-εκδήλωση ακρίβειας, κάτι που απαιτεί καθαρό και μπόλικο μυαλό και εμπειρία και υπομονή και συντονισμό με το “έτερο ήμισυ” στο δίπλα κάθισμα. Στην ευχαρίστηση -όπως στην περίπτωση μας-, αλλά και στη διάκριση, αφού δε λείπουν σοβαροί συνδυασμοί, που ταιριάζουν τη διασκέδαση με το αποτέλεσμα.
Στόλος οι δίθυρες ΒMW, αλλά είναι η δική μας που ξεχωρίζει…
1600 ti: Η ασημένια του Γιάννη, όπως άλλοτε, εκείνη του Σπύρου Τσινιβίδη. Ξεχωρίζει λόγω του χαρακτήρα της ανάμεσα σε μια ντουζίνα 2002 διαφόρων τύπων και ποιοτήτων με ωραίους ως πληρώματα. Πολιτισμικό σοκ με το καλημέρα, αφού δε δουλεύει χαμηλά, δε μανουβράρεις ποτέ παρά το μεγάλης διαμέτρου γνήσιο πηδάλιο, αλλά είναι τα χαμόγελα όλων που σε οδηγούν στην αφετηρία και στη συνέχεια στην τέλεια διαδρομή. Στο Σούλι εξοικειώνεσαι, αφού γυρίζει προοδευτικά και δε σε τρομάζει και σιγά-σιγά συνηθίζεις και εν τέλει απολαμβάνεις. Εκεί ψηλά στην Καστανιά σχολιάζεις “Escort είναι”, τρομάζει ο Βασίλης και εξηγείς “τηρουμένων των αναλογιών”. Είναι ελαφρύ αυτοκίνητο, το τιμόνι ακολουθεί παρά τα μπόσικα, ο επιλογέας σε προκαλεί να τον χρησιμοποιείς και ας είναι κουρασμένα τα συγχρονιζέ στο κιβώτιο με τις 5 σχέσεις και την 1η κάτω αριστερά. Τα φρένα είναι και ανθεκτικά, στροφόμετρο δεν έχεις, αλλά πλέον ξέρεις μέχρι πού μπορείς να σκαρφαλώσεις και μέχρι πόσο χαμηλά μπορείς να πέσεις πριν κατεβάσεις. Όσο η ώρα περνάει τόσο θες να μείνεις μαζί της, να δεθείς και να ψαχτείς και να την απολαύσεις κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Στη λίμνη
Πρέπει να ανηφορίσεις και να καταλήξεις στη λίμνη Δόξα για να καταλάβεις. Απλά μαγεία οι όχθες της και είναι ωραίοι οι τοπικοί παραγωγοί που προωθούν τα προϊόντα τους με ευγένεια και σε εξαιρετικές τιμές.
Οι άνθρωποι
Ολοκληρώνοντας, αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος τέτοιων εκδηλώσεων μέσα από το πλατύ χαμόγελο όλων των συμμετεχόντων, των ανθρώπων τους και βέβαια των οργανωτών που τον κόπο τους σφραγίζει το κέφι τους. Δεδομένη η εκτίμηση και ο σεβασμός στους νικητές σε μια άσκηση με απαιτήσεις.
Ευτυχέστερος όλων ο Γιάννης Αθανασάκος, που είδε τα τέσσερα αυτοκίνητά του στον τερματισμό στο Κιάτο, με οκτώ δικούς του ανθρώπους ευτυχείς. Έφτυσε αίμα, κατέθεσε χρόνο, κόπο και χρήματα και δικαιώθηκε – επειδή έτσι του αρέσει Πρόκειται για σπάνια συμπεριφορά σήμερα, σε εκδηλώσεις με αυτοκίνητο και όχι μόνο._ Σ. Χατζηπαναγιώτου
ΠΗΓΗ: www.4troxoi.gr