ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ-TAXYTHTA

Εντυπωσίασε ο Βασίλης Ρεκκας στην Ριστώνα

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς 120 οδηγοί και πολλοί θεατές βρέθηκαν στη διαδρομή της Ανάβασης Ριτσώνας στις 8-9 Απριλίου, για να απολαύσουν τα αγωνιστικά περάσματα.
Το εναρκτήριο ραντεβού της χρονιάς διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) που είχε δίπλα του τον Δημοτικό Οργανισμό Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), σε ένα αθλητικό γεγονός που στηρίχθηκε από όλη την τοπική κοινωνία της Χαλκίδας, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά του εγχώριου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Με σημαντικές επιτυχίες επέστρεψαν από την Ριστώνα και οι Αθλητές της Α.Λ.Α.Κορινθίας 
Ο νεαρός  Βασίλης ΡΕΚΚΑΣ, CITROEN SAXO VTS Ν/2 1600  ξεκίνησε με το δεξί το 2017 , καταφέρνοντας να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου για την ομάδα Ν έως 2000 και στο 2ο στην κλάση 
Ο Δήμος ΠΑΝΑΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ με  CITROEN SAXO Ν/2, τερμάτισε στην 6η & 5η θέση για την ομάδα Ν έως 2000 και στην κλάση Ν2 αντίστοιχα.
dimos
 
Στην Ε/10 με το εντυπωσιακό παρά τα χρόνια του, TOYOTA STARLET KP61 Ε/10 1600, ο Παναγιώτης ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ  έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο . 
 
και στην Ε/11 ο Παναγιώτης ΚΕΦΑΛΑΣ με εντελώς ανανεωμένο το λευκό  VOLKSWAGEN GOLF MK1 Gti, κάνοντας αγώνα αναγνωριστικό για να στήσει  το αυτοκίνητο τερμάτισε στην 4η θέση της κλάσης . 
kefalas
Όσον αφορά στα αποτελέσματα, οι μάχες για τη νίκη στις Κατηγορίες και Κλάσεις ήταν μεγάλες, με τους οδηγούς να προσφέρουν όμορφο θέαμα στους θεατές. Στην Ομάδα Α ταχύτερος ήταν ο περσινός Πρωταθλητής “Σάκης Λιώρης” (Ford Escort WRC, A8) ο οποίος πάντως συνάντησε μεγάλη αντίσταση από τον Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A8) ο οποίος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του μόλις 0,22 δευτερόλεπτα πιο πίσω, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8). Στην Α έως 2 λίτρα πρώτος νικητής για φέτος αναδείχθηκε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport, A7), ενώ δεύτερος κατετάγη ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS, A6). Μεγάλη μάχη δόθηκε για το τρίτο σκαλί του βάθρου της Α έως 2 λίτρα, καθώς 4 οδηγοί χωρίστηκαν από μόλις 0,38 δευτερόλεπτα. Νικητής της μάχης για την 3η θέση ήταν τελικά ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car, A6) , τον οποίο ακολούθησαν από πολύ κοντά οι Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, A6), Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106 S16, A6) και Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600 Kit Car EVO 2, Α7). 
Στην Ομάδα Ν η νίκη πέρασε στα χέρια του νεαρού Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza STI, N4), ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R, N3) που κατέκτησε τη νίκη στην Ν έως 2 λίτρα. Τον Πρωταθλητή της Ν έως 2 λίτρα ακολούθησε σε Γενική της Ομάδας Ν και Ν έως 2 λίτρα ο Νίκος Κομνός (Peugeot 106 S16, N2), ενώ στο βάθρο της Ν έως 2 λίτρα ανέβηκε ακόμη ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS, N2). Όσον αφορά στην Κατηγορία Ε, ο περσινός Πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500, E12) ξεκίνησε τη χρονιά με το δεξί, με τον Σάκη Τροβά (BMW M3, E12) και τον Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW E30 DTM, Ε12) να τον συνοδεύουν στο βάθρο. Στην Ε έως 2 λίτρα, ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX, E10) έφτασε σε ακόμη μια νίκη στη Ριτσώνα, με τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort ΜΚ2, E11) να ακολουθεί και τον Παναγιώτη Μπίμπικα (Vokswagen Golf II, E11) να ολοκληρώνει στην τρίτη θέση. 
Η εντυπωσιακή Κατηγορία Formula Saloon, προσέφερε την πιο συναρπαστική μάχη της ημέρας. Εκτός από τα εντυπωσιακά περάσματα, ο έντονος συναγωνισμός ανέβασε και τις επιδόσεις, καθώς ο νικητής Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX, FST) σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο της ημέρας στη Ριτσώνα. Το έργο του νικητή δεν ήταν εύκολο, καθώς ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, FST) πρόβαλε σθεναρή αντίσταση, ολοκληρώνοντας εντέλει μόλις 0,35 δευτερόλεπτα πιο πίσω, τη στιγμή που στο βάθρο ανέβηκε ακόμη ο περσινός τιτλούχος Μάριος Ηλιόπουλος (Audi R8 Le Mans Ultra) που επικράτησε στην FSA, όμως ταυτόχρονα τράβηξε τα βλέμματα με το νέο, εντυπωσιακό του αυτοκίνητο το οποίο αποτέλεσε πόλο έλξης για τους θεατές. Στην FST2 ταχύτερος ήταν ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC), τον οποίο ακολούθησαν ο Γιώργος Γκίκας (VW Golf, FST2) ο οποίος επέστρεψε μετά από καιρό στους αγώνες και ο Δημήτρης Μάμαλης (Seat Ibiza). Στα Ιστορικά, η τριάδα της Κατάταξης ήταν υπόθεση οδηγών με Ford Escort. Ο περσινός Πρωταθλητής Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2-C3) ξεκίνησε δυναμικά και το 2017, ενώ δεύτερος ολοκλήρωσε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000, 3-D3), τη στιγμή που την τριάδα συμπλήρωσε ο Λάμπρος Αγγελάκης (Ford Escort RS 2000, 3-D3). 
Η παύση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων δε θα είναι μεγάλη, καθώς ο επόμενος αγώνας του θεσμού έχει προγραμματιστεί για τις 29-30 Απριλίου και είναι η Ανάβαση Διονύσου, στην Αττική.
 
Αποτελέσματα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο