Με τον Νίκο Ζάχο να κατακτά και μαθηματικά τον τίτλο του πρωταθλητή στη Γενική κατηγορία του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2107 ολοκληρώθηκαν ο 7ος και 8ος αγώνας του φετινού Πρωταθλήματος. Στο πλαίσιο του 2ου φετινού αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας που διοργάνωσε το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. από κοινού με την Α.Λ.Τ. και το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. το Ενιαίο προσέφερε και πάλι δύο εξαιρετικές κούρσες από πλευράς ενδιαφέροντος, συναγωνισμού και θεάματος.
Στον πρώτο αγώνα που ήταν και ο εναρκτήριος της ημέρας, ο κάτοχος της pole position, Μίλτος Κύρκος έκανε κακή εκκίνηση με αποτέλεσμα να στρίψει μόλις όγδοος. Επικεφαλής βρέθηκε ο Νίκος Ζάχος, πρωτοπόρος και στην βαθμολογία της Γενικής κατηγορίας που του αρκούσε μια νίκη για να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο. Ο Ζάχος ανέπτυξε γρήγορα διαφορά αφήνοντας τις μάχες για τις πιο πίσω θέσεις. Τελικά όμως «ίδρωσε» για να πάρει αυτή τη νίκη καθώς ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος στους τελευταίους γύρους τον πλησίασε και μάλιστα τον απείλησε στην τελευταία στροφή της κούρσας. Κάπως έτσι είχαμε και τον πιο «σφιχτό» τερματισμό στο φετινό SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο καθώς η διαφορά του Ζάχου από τον Χαραλαμπόπουλο ήταν μόλις τρία δέκατα.
Ο Χαραλαμπόπουλος όντας δεύτερος, πήρε τη νίκη στην κατηγορία των Νέων και πίσω του στο βάθρο του αγώνα και δεύτερος στους Νέους ήταν ο Στράτος Κυρλαγκίτσης. Ο Θεσσαλονικιός έδωσε μια πολύ όμορφη μάχη τόσο με τον Στάθη Κουκέα, ο οποίος τερμάτισε στην 4η θέση, όσο και με τον Γιώργο Καμιτσάκη που νωρίτερα στον αγώνα ήταν πολύ απειλητικός, αλλά έμεινε τελικά στην 5η θέση. Έκτος στον αγώνα και τρίτος για τους Νέους ήταν ο Παναγιώτης Ρουστέμης, εμπρός από τον Μίλτο Κύρκο. Πίσω από τον poleman βρέθηκαν οι Γιάννης Ποτουρίδης και Μιχάλης Δουλτσίνος, δύο οδηγοί της κατηγορίας των Νέων που ενεπλάκησαν σε μονομαχίες και οδήγησαν εξαιρετικά, ενώ δέκατος τερμάτισε ο “Le Man” που πήρε έτσι και βαθμό στο ντεμπούτο του στο Ενιαίο.
Η αντιστροφή της σειράς κατάταξης των έξι πρώτων για την εκκίνηση του δευτέρου αγώνα, περιέπλεξε κάπως την κατάσταση σε αυτόν. Από την πρώτη θέση ξεκίνησε ο Παναγιώτης Ρουστέμης, ο οποίος το εκμεταλλεύτηκε και πήρε μια σπουδαία νίκη τόσο στη Γενική , όσο και στην κατηγορία των Νέων. Έγινε έτσι ο τρίτος διαφορετικός νικητής στο φετινό SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο, μετά τους Στράτο Κυρλαγκίτση και Νίκο Ζάχο και παράλληλα έκανε και ένα βαθμολογικό άλμα για την τρίτη θέση. Πίσω από τον Ρουστέμη ολοκλήρωσε δεύτερος, ο Στράτος Κυρλαγκίτσης που ξεκίνησε δεύτερος και έδωσε μια ακόμη εξαντλητική μάχη για να κρατήσει πίσω του όλους όσοι τον απείλησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Τελικά πίσω από το 1-2 των Νέων, τερμάτισε τρίτος ο Νίκος Ζάχος με τους Μίλτο Κύρκο και Γιώργο Καμιτσάκη να τον ακολουθούν. Ο Γιάννης Ποτουρίδης ήταν έκτος και τρίτος για την κατηγορία των Νέων, με τους Στάθη Κουκέα και “Le Man” να συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα. Μιχάλης Δουλτσίνος (4ος Νέος) και Γιώργος Σαρταμπάκος συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα της Γενικής κατηγορίας.
Τα αποτελέσματα του δεύτερου αγώνα παραμένουν προσωρινά καθώς εκκρεμεί απόφαση των αγωνοδικών σε ένσταση του Γιάννη Ποτουρίδη κατά του Μίλτου Κύρκου για αντιαθλητική οδήγηση. Επίσης οι αγωνοδίκες θα αποφασίσουν και για τους Νίκο Ζάχο και Μίλτο Κύρκο, τα αυτοκίνητα των οποίων βρέθηκαν στο τέλος του αγώνα χωρίς τα προστατευτικά πλαστικά των εμπρός αεραγωγών αλλά και για τον Στράτο Κυρλαγκίτση στο αυτοκίνητο του οποίου βρέθηκε διαφοροποίηση στη γείωση της καλωδίωσης, σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο.
Με την ολοκλήρωση του 4ου αγωνιστικού Σαββατοκύριακου του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2017 είναι σαφές πλέον πως το Ενιαίο Πρωτάθλημα που διεξάγεται υπό την ευθύνη του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες διοργανώσεις στη φετινή αγωνιστική περίοδο. Τα Skoda Fabia 1.2 TSi αποδεικνύονται αρκούντως αξιόπιστα, αφού σε ένα ακόμη αγωνιστικό διήμερο με ένταση, επαφές και τζαρτζαρίσματα εντός πίστας, κανένας οδηγός δεν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη. Επιπλέον για μια ακόμη φορά διεξήχθησαν από τους ανθρώπους του Συνδέσμου, λεπτομερέστατοι έλεγχοι στα αυτοκίνητα και ιδίως σε εκείνα που βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις, με στόχο να διασφαλιστεί η ισονομία ανάμεσα τους συμμετέχοντες.
Να σημειωθεί τέλος και το επίπεδο των οδηγών που συνθέτουν το θεσμό τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας, γεγονός που έχει δημιουργήσει μια όμορφη και φιλική ατμόσφαιρα μεταξύ τους