ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ-TAXYTHTA

Aφοι Ρέκκα με επιτυχίες στην πρεμιέρα στο Διόνυσο

Η τέταρτη σύγχρονη εκδοχή της Ανάβασης Διονύσου, την οποία καθιερώνει και στις μέρες μας η «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής», ήταν ίσως και η καλύτερη: χιλιάδες θεατές στην Πεντέλη, λαμπρός καιρός, εξαιρετικές συμμετοχές και συγκλονιστικές μάχες, συνέθεσαν το σημερινό «σκηνικό» του αγώνα που άνοιξε την αυλαία του Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2019.
Ανάμεσα στις εξαιρετικές επιδόσεις της πλειοψηφίας των αγωνιζόμενων, συγκαταλέγεται και το ρεκόρ χρόνου 2:13.67 που πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) στο δρόμο για τη νίκη στη Formula Saloon, η κυριαρχία του Πάνου Κύρκου (Mitsubishi Lancer EvoIX) και του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) στις κατηγορίες Ν και Α, όπως και του Γιώργου Κατσαρού (Ford Escort Mk1 RS1600) στα Ιστορικά, η μάχη της Ε που βρήκε νικητή τον Διονύση Τροβά (BMW M3), και φυσικά οι συναρπαστικές μονομαχίες στα εκατοστά του δευτερολέπτου του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda, με νικητή τον Στάθη Κουκέα.
Με εξαίρεση ορισμένες χρονοτριβές λόγω μηχανικών προβλημάτων, που πάντως ήταν πολύ λιγότερες σε σχέση με τις δοκιμές του Σαββάτου, η Ανάβαση Διονύσου 2019 κύλησε και φέτος χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο αέρας του Σαββάτου εξασθένησε λίγο, και το στρώσιμο της διαδρομής με γόμα βοήθησε, ειδικά στο δεύτερο σημερινό πέρασμα, να πέσουν οι χρόνοι. Η τελετή απονομής των νικητών, σε μια κίνηση με ισχυρό συμβολισμό, φιλοξενήθηκε από το Ναυτικό Όμιλου του Ματίου.
Στη Formula Saloon, την κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, ο Μ. Ηλιόπουλος χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης που τον περιόρισε στο πρώτο σκέλος, και να καλύψει τη διαφορά των 55 εκατοστών του δευτερολέπτου με την οποία τον είχε κερδίσει ο «Samino», με την ηχηρότατη Lamborghini Huracan Super Trofeo. O πρωταθλητής το πέτυχε, και με διαφορά 2,0 δευτ. πήρε και τη νίκη στην Κατηγορία. Στην FST2 ο Γιώργος Περατινός (VW Golf 2.0) κυριάρχησε όλο το διήμερο, για να πάρει μια σχετικά εύκολη νίκη.

Το ίδιο ισχύει και για τον Πάνο Κύρκο στην κατηγορία Ν, που κέρδισε και τα τέσσερα ανεβάσματα του διημέρου, ενώ στο βάθρο της κατηγορίας τον ακολούθησε ο «Αμερικάνος» και ο Διονύσης Γιαννούλης, νικητής της Ν3. Στον υπέροχο συναγωνισμό των, κατά κύριο λόγο νεαρών, οδηγών της Ν2, νικητής βγήκε στο τέλος ο Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16), στην 3η θέση αλλά και στην 4η της Ν έως 2000 ο δικός μας Βικτωρας Ρέκκας  ( Citroen Saxo)

Ανάλογες μάχες έγιναν και στα μικρά κυβικά της κατηγορίας Α, στην οποία ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) κερδίζοντας την Α6 ακολούθησε τον Μιχάλη Ευθυμίου και τον Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer EvoVI / A8) στο βάθρο! Αρκετά κοντά στον Ρέκκα βρέθηκε και ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport 2.0 / πρώτος Α7), καθώς και στα δύο ανεβάσματα χωρίστηκαν από ακριβώς 24 εκατοστά του δευτερολέπτου!
Tην Ομάδα των Αφών Ρέκκα υποστηριξαν οι 
 –Ρέκκας Ξυλουργικά
Icro coatings Hellas
Kefalas Vw Group Service
-Vorgias Race Innovations
-Milios Tyres
-Planet Wash
Όσο για την κατηγορία Ε, εκεί η μάχη μεταξύ του Διονύση Τροβά και του Κωνσταντίνου Ντόφη (Ford Escort RS2000 / E11) κράτησε μέχρι τέλους, και χρειάστηκε μια εμπνευσμένη ανάβαση του πρώτου στο β’ σκέλος για να κερδίσει τελικά με διαφορά 1,89 δευτ. Η διαφορά των δύο στο πρώτο ανέβασμα ήταν 9 δέκατα, υπέρ του Ντόφη. Τρίτος και τέταρτος στο δεύτερο ανέβασμα -καθώς και στην τελική κατάταξη- ήταν οι Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX Sport 1.6 / Ε11) και Αθανάσιος Φάσσας (Peugeot 106 S16), καθώς ο τελευταίος κέρδισε τη μάχη της Κλάσης Ε10.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Σκέλος 1
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Σκέλος 2
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ανά κατηγορία
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ανά Κλάση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2024

15 & 16 Ιούνη 2024 – 20ο Rally Κορίνθου

31 Μάρτη 2024-8ο Rally Regularity Σικυωνίων -Ι.ΚΤΕΟ ΚΙΑΤΟΥ

23 & 24 Nοέμβρη 2024 – Πρωτάθλημα Crosscar RX – Διαδρόμιο